27. 03. 2011.

buongiorno

Život u mediteranskom okruženju,
uz kolekciju uspomena na nonnu i žene iz tog krila familije, ponekad me gurkaju prema ulozi 'bidne' Gradisce,
 makar želeći taj fantastičan styling fašističke Italije, 
koji ide naročito uz ovo doba godine,
uz finu kavanu, uz 'šesne' šetnje i otmjene razgovore, svilene čarape i brižljivo složene frizure, obiteljski nakit i damsko držanje, koje ne prestaje ni za stolom kad se svi okupe uz bučnu zvučnu pozadinu tipičnu za ovo podneblje.
Pametna, kakva jesam, uguravam te porive u okvire svoje mašte ne dajući im da se razmašu, ali osjećajući ih živo.
Danas pripremam obiteljski nedjeljni ručak, tematski, s jelima karakterističnim za neko drugo podneblje i to me veseli, to me jedino danas veseli... sretna da uvijek pronađem barem jedan element koji me drži uspravno.
Dok dovršavam kavu nakon doručka, na jednoj firentinskoj piazzi i uz muziku iz filma "Tea With Mussolini",
uranjam polako u stepfordsku ulogu, pitajući sebe po ne znam koji put zašto se nisam bila odlučila za filmsku akademiju nego za pravni fakultet..?

Broj komentara: 8:

  1. na žalost, il na sreću...nisam žena pa nemogu totalno doživit tvoj gušt u garderobi i aristokraciji onog vremena, al uzimam divu rečenicu za ovo jutro i ovaj dan: ''sretna da uvijek pronađembarem jedan element koji me drži uspravno''.... hvala ti na tom bitnom podsjetniku...to nam treba svima...hvala i ugodan ti dan. zolika

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala tebi, Zolika:)
    Da, imala sam ugodan dan,
    a nadam se da je i tvoj bio barem sličan..!?!

    OdgovoriIzbriši
  3. Daniela Fulgosi: E bas sam gledala taj film. U isto vreme. Kakva odeca.... Mmmmmmmmmmmm

    OdgovoriIzbriši
  4. Tia Maria Svircevic: pusa iz ureda. Mirisi mi tvoj rucak...Uskoro za Rim - gdje cu biti 10 dana a onda se opet vidimo draga.

    OdgovoriIzbriši
  5. ima nekih tjedan dana da sam postala vlasnik ovog filma. eno ga ceka me i 5 minuta mira da ga odgledam...

    OdgovoriIzbriši
  6. Lusitania...slučajnost ili smo se povezale!?!

    OdgovoriIzbriši
  7. ne znam :-), al nije prvi puta da si objavila nesto sto se u relativno bliskoj proslosti izdesavalo kod mene...:-). samo sto je meni draze fantazirati na tvoje fotografije nego pisati u stilu - e to sam i ja bas jucer mislila - ...bljak...

    OdgovoriIzbriši
  8. Hahahahaaa...em sam vještica, em imamo sličnosti.
    Samo fantaziraj na mom blogu, kad ti dođe, to je ležeran način davanja oduška!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails