16. 03. 2011.

topla kupka

 nakon teškog dana čuda čini.
A, kad je dan pretežak,
teži od vlaka s desecima vagona,
onemoćali, ne ljutite se niti ako vam je
i ta prokleta kada koju sanjate... zauzeta.
colin firth
johnny depp
neil patrick harris
bradley cooper

-thanks to Mr Scot Meacham Wood-

Broj komentara: 17:

  1. Kod Johnya mi se cini "najrelaxed". Spljac, uvalila sam mu se...

    OdgovoriIzbriši
  2. ...i sigurno se relaksirala na kraju dana:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Lidija Buzdovacic: http://photomediaworld.com/img/photos/1250_vladimirdimic/87691.jpg

    OdgovoriIzbriši
  4. Daniela Fulgosi: Moze. Samo neko drugi, neki drugi dasa da me ceka...... A mogu i vezbe. Ja sam posle posla juce (radila do 19h), otisla na vezbe. I crkla, ali osecala sam se ponosno, jer nisam smugnula. Nemam tu vrstu discipline, prevazilazim svoje limite, hahahahaha....

    OdgovoriIzbriši
  5. Draga D, izaberi sebi dasu po izboru! Cestitam na vjezbanju! Mislim da cemo uskoro svi poceti s istom aktivnoscu, krajnje je vrijeme... Ponosna na nadilazenje limita...obecavam uskoro cu, uskoro cu, uskoro cu...Nemam ni ja tu vrstu discipline, odnosno, uopce nisam disciplinirana:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Daniela Fulgosi: Gledaj gore. Npr on. A i mnogi drugi... :)))))

    OdgovoriIzbriši
  7. Daniela Fulgosi: Ja imam spartansku disciplinu za sve, osim za tkz. sport

    OdgovoriIzbriši
  8. Slabija sam od tebe, onda...

    OdgovoriIzbriši
  9. Daniela Fulgosi: Volim te malo z tipove i ne previse mlade i idealne. Uvek imaju neki zez, to im daje vitalnost.

    OdgovoriIzbriši
  10. Daniela Fulgosi: Mislim na fotku gore.

    OdgovoriIzbriši
  11. Daniela Fulgosi: Jbg ne volim plastiku.

    OdgovoriIzbriši
  12. ima li lijepseg nacina da se pocne dan? a jos ni kavu nisam skuhala...nema veze, bude on kad prestane sa tim dubokim mislima i oslobodi mi kadu!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  13. Jutro, Lusitania! Nema ljepšeg načina... Skuhaj kavu, isprži toast, pripremi svježi orange juice i izvadi svoju najbolju marmeladu, onda ga idi opomenuti da napusti pjenu...nježno...

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails