14. 03. 2011.

dajte mi ruku


Baš vam se ne da biti tu gdje jeste. Ne da vam se naročito ni zarađivati danas. Nisu vam simpatične vremenske prilike, a bogme ni face oko vas s kojima surađujete.
Eto mene... po vas.
Hajde, dok guckate tu kavicu nekako napola, dok grickate muffin, ispijate sok od naranača, okrenite se virtuozno na peti, pružite mi svoju ruku, vodim vas na plažu.
Ako vam je rano, pričekat ću dok završite posao, jer i sumrak uz more je divan.
Možemo što god hoćete... imati mirni doručak, možemo zabavno ručati uz smijeh, imati lijeno popodne uz kavu i ledeni sladoled u ustima, možemo i aperitiv stojeći u toplom plićaku, možemo večeru ispod zvijezda i uz noćni vjetrić, možemo prespavati uz ritmičke zvuke valova... samo zaželite.
Ostvarit ću vam želju na najljepši mogući način.
Čak...ako u zadnje vrijeme teško usnete, spremna sam u gluho doba noći šaputati vam najljepše Shakespeareove sonete u uho, dok vas ne preplavi milina, dok vam ne iščezne i zadnja teškoća, dok vas moje riječi ne zagrle, opuste, dok ne osjetite da sam vam nježno stavila krunu na glavu i da je oblak na kome ležite nestvarno mekan...
Mogu li vas voljeti više od ovoga!?!
claudia strasser

Broj komentara: 17:

  1. Tacno si pogodila, to je scena danas. I posle soneta sve je bolje, dapace magicno transformisano.
    I ruka tebi ispruzena. Predivna prica, predivan blog, predivan izbor muzike - koji me podseca na film 'The Beach'.

    OdgovoriIzbriši
  2. Do sada nisam komentirala nikada, premda sam redovita gosca, ali na danasnju pricu koja obiluje toplinom, hedonizmom, utjehom i ljubavlju jedne senzacionalne zene...izjavljujem javno svoje divljenje tebi i HVALA TI sto postojis takva...
    (isprika sto ostajem anonimna)

    OdgovoriIzbriši
  3. Da je moguce
    isprosio bi tvoju ruku
    da znas

    OdgovoriIzbriši
  4. S peptoranom pisem jos uvijek s posla da sam danas saznala za OTKAZ!!!!!!!!!!!!!!!!! Volim vas nepoznata zeno koja me zagrlila kao i uvijek do sada. HVALA VAM PUNO

    OdgovoriIzbriši
  5. Daniela Fulgos:i To!

    OdgovoriIzbriši
  6. Prvom Anonimnom zahvaljujem, držimo se za ruke, da:)
    Drugom Anonimnom, hvala od srca na komplimentima...dirnuta sam!
    Trećem Anonimnom, hvala, ali - udata sam:)

    Draga Anonimna osobo s otkazom u džepu,
    jako mi je žao. Stvarno loša vijest. Ali, svakako situacija koja ne ubija. Peptoran je OK, možda još nešto s valerijanom u sastavu...No, jedno je jasno, mali privatan kraj svijeta treba uzeti životno praktično i ići dalje! Jer, uvijek ima dalje. I današnje beznađe ili šok će proći... Rastužila sam se, ali i zagrlila vas još jednom, samo vas, privatno, uz moje dobre, moje najbolje želje...znajte, od srca su!
    Rea

    OdgovoriIzbriši
  7. Ovo je prekrasno u svakom pogledu. Pruzam ti ruku , vodi me na zabavan rucak! Onda mozemo produljiti preko kave do vecere i spavanja. Svaka cast!

    OdgovoriIzbriši
  8. ja te cekam na ovom kaucu broj 3. nadam se da ces doci prije j.depp-a, jer ovo je ko sa seta za novi nastavak gusara sa kariba...pa da cekamo zajedno!

    OdgovoriIzbriši
  9. Anonimno: nije li divna večer pod zvijezdama? Hvala na komplimentima, vidiš da se isplatilo dati mi ruku;)

    Draga Lusitania,
    hvala što čekanje Deppa dijeliš sa mnom, ipak...sjetila si se njega prva, stoga, popit ću piće ohrabrenja s tobom, a kad stigne gusar, upoznat ću se s njim i prepustiti te njemu...damski;)

    OdgovoriIzbriši
  10. Sandra Šimić Brki;ć Rea, daj mi ruku i idemo!!! Sada....već sam u mislima tamo...

    OdgovoriIzbriši
  11. Narcisa de Kulis: ne možeš;))))

    OdgovoriIzbriši
  12. Sandra, pružam ti ruku i ... nestaješ iz svog života na kratko u ovu divotu:)

    OdgovoriIzbriši
  13. Narcisa de Kulis: to ti je odgovor na zadnje pitanje u tvom postu;))))

    OdgovoriIzbriši
  14. Goga Selanec Barbieri: Mmmmmmmm...

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails