01. 03. 2011.

iskradanje


Ponekad bi tako dobro došlo kad bismo mogli neprimjetno odšetati iz vlastitog života.
Bez da obavljamo pripreme. Bez objašnjavanja. Jednostavno se okrenemo polaganim okretom udesno i sasvim lagano... odemo.
Nakon početnog iznenađenja, svi bi se snašli.
A, snašao bi se i sam šetač.
Danas je dan kada bih vrlo rado izašla iz svog života, možda baš ovog trena, jer sam jako dobro nahranila ukućane domaćom juhicom od povrća, savršenim lešo kupusom koji mi je Mrs Olive K, moja spremačica, donijela sa svog sela, začinjen domaćim mirisnim maslinovim uljem, junećim odrescima u saftu sa senfom i bijelim vinom, miriše bajno.
Oblačno je, nebo pod kojim se osjećam zaštićenije.
Čak traju i građevinski radovi u mojoj mirnoj ulici u samom centru grada, koji garantiraju još manju mogućnost da budem opažena dok se iskradam.
Blokirana je ulica, divno i duboko raskopana i nema naznaka da će biti prohodna do daljnjega.
Mrs Olive K me danas pitala zašto toliko 'mazim ukućane' i dobijam li istom mjerom zauzvrat...
'Ah, dajte, Olive K, molim vas... zar nije važno davati i da nas to čini sretnima!?' 
Da krenem niz temeljito raskopanu ulicu smještenu među starinskim vrtovima, tamo prema jugu, gdje ću nestati među prolaznicima s ciljem,
prije ili poslije no što serviram popodnevnu kavicu!?! 
 the paris apartment

21 komentar:

  1. Martina Mišlov: Ja bi prosetala, mozda tebi netko servira kavicu u nekoj divnoj salici ;-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Kreni prema Zapadu.

    OdgovoriIzbriši
  3. Iskradi se. Prema istoku?
    Dobra ideja sa odlazenjem iz svog zivota, ahahahaha!
    Lipotice kreni!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Martina Mišlov: A sto cu kad se kuzimo...volila bi se i ja ponekad izgubiti i otici daleko...ko kad sam mala bila trcati livadom i brati cvijece..i da me nitko nista ne pita. A sad sam malo veca pa mozda da se izgubim u prostranstvima Toskane ili Provanse...mmmm...samo trbam lipo vrime..

    OdgovoriIzbriši
  5. Andro Marcev: Dok ljudi po Radicevoj ginu, elita po svitu putuje!

    OdgovoriIzbriši
  6. Martina Mišlov: U mislima mozes di oces, a stvarnost je nesto drugo..

    OdgovoriIzbriši
  7. Andro Marcev: Ne bi reka bas!

    OdgovoriIzbriši
  8. Martina Mišlov: Prosle godine oporavak od svih, a ove godine mozda jedno ljetno putovanje, po starom dobrom obicaju.

    OdgovoriIzbriši
  9. Martina Mišlov: Sorry, malo smo se raspisali po tvom zidu ;-)

    OdgovoriIzbriši
  10. Ako, ako..nije to lose, samo dajte!

    OdgovoriIzbriši
  11. Martina Mišlov: Jasna je meni ova nasa stvarnost, ali nekad je dobro maknuti se od svega, pa makar i to ukljucilo i neko putovanje, oni koji ga vole znaju o cemu pricam...i koliko moze pomoci nekome da se vrati u normalu ma kakva ona bila..Sto se tice subote neki su pili kavu dok je Radiceva bila pod blokadom, a neki su i netom prosli i sklonili se par minuta prije nego su neredi poceli...a mislim da elita to nije ni vidila.

    OdgovoriIzbriši
  12. Andro Marcev: Ja sam bia isto pod paljbom i jedva zivu glavu izvuka...ali neka nije mi zao!

    OdgovoriIzbriši
  13. Martina Mišlov: Zato i kazem..

    OdgovoriIzbriši
  14. Ako krenete, krenite prema meni! Bilo bi mi drago!
    N.Z.

    OdgovoriIzbriši
  15. Podrzavam isetavanje iz zivota!Apsolutno!!

    OdgovoriIzbriši
  16. zgodno napisano i sve jasno, draga moja

    OdgovoriIzbriši
  17. Kreni prema inozemstvu svakako!!!

    OdgovoriIzbriši
  18. Lilly Hippy: ‎"Ponekad bi tako dobro došlo kad bismo mogli neprimjetno odšetati iz vlastitog života." ova tvoja fraza je vrlo dvosmislena.zabrinjavajuce dvosmislena.

    OdgovoriIzbriši
  19. Znas sto je najvaznije!?! DOvoljno je da je - smislena:)

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails