02. 03. 2011.

kratki bijeg na nepoznatu adresu

Trebala bih teleportiranje. Ponovno. Ovog puta radi zdravlja. Kad bi se barem mogla dostaviti u ovu kuću nekako. Nekoliko divnih dana šuljanja divotom. Samo s nekim, naoko glupim zadacima. Ujutro bi doručkovala uz obavezan dvogled pri ruci za praćenje prometa na pučini. Kava poslužena u vrtu. Šetnja do mora. Plivanje. Povratak uz branje usputnog mirisnog bilja. Kuhanje 'šalše' uz muziku. Ručak u hladovini. Popodnevni odmor uz knjigu ili slušanje tišine, pjesme cvrčaka možda. Nepotreban obilazak imanja. Termosica s kavom i ručnik kao dodaci uz kupanje bez granica. Tuširanje. Zalaz sunca. Zalijevanje žednog vrta. Svečano navlačenje lanene haljine i bosonogo uživanje večeri bez kraja, uz svijeće i zvijezde.
via full house

21 komentar:

  1. Savrseno mjesto za odmor i srecu. Rado bih isto! Prekrasna kuca, tvoje zamisljanje opustanja, muzika uz kuhanje. Tamo sam vec!

    OdgovoriIzbriši
  2. bijeg iz snova!
    I.D.

    OdgovoriIzbriši
  3. Martina Mišlov: Povedi i mene ;-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Daniela Fulgosi: Zelim. Niksa je predlozio, odnosno pitao me sta mislim o jos jednoj sobi. Sobi za uzivanje.... Samo krevet i mali bazen. I nista vise. Na nepoznatoj adresi.

    OdgovoriIzbriši
  5. vidim...ima nas jos:))))))))) nepoznata adresa, divno!

    OdgovoriIzbriši
  6. Daniela Fulgosi: Tek sam sada nasla vremena da procitam tvoj tekst. Sve isto, osim kuvanja. Necu da radim ista! A danas sam napravila corbu od paradajza, zamena za salsu..... :)))))))))))

    OdgovoriIzbriši
  7. Hahaha, eto...vuce nas - crveno! A, taj okus podsjeca na ljeto!

    OdgovoriIzbriši
  8. Daniela Fulgosi: A i moj sin, koji ne voli da jede, to uvek hoce.....

    OdgovoriIzbriši
  9. Uh i ja!!! Bolesna sam poprilicno ove dane i sad bi najradje tvoj rucak!

    OdgovoriIzbriši
  10. Daniela Fulgosi: Btw. upravo traje 1500000000-ta mecava u Beogradu. Mislim na tebe i cudu se cudim kako ti nedostaje sneg. Mi ga imamo previse poslednje 2 godine.

    OdgovoriIzbriši
  11. Ajmeee, a ja bi eto, luda, bila tu, s gustom:))))

    OdgovoriIzbriši
  12. Daniela Fulgosi: Verujem. Ali 1 dan. I to u mom kraju,npr. Kod mene redovno ciste. Velika crkva, banke, opstina, sve je tu, zato. U centru je sljap, sljap, kaljace na noge i napred!

    OdgovoriIzbriši
  13. ...neshvacena sam - uvijek bila:)))
    privlacno mi je ono sto drugi ne bi...

    OdgovoriIzbriši
  14. Sandra Šimić Brkić; Ajme Rea, ma gdje samo nađeš takvu divotu...dijelim s tobom činjenicu da sam neshvaćena... i ja bi na tu adresu!!!

    OdgovoriIzbriši
  15. Silvana Tvrdic: Fantasticno! Puno mi se svidja.. Znas li mozda di se nalazi ova kuca?

    OdgovoriIzbriši
  16. Rea!!! znam da kasnim, al ni sam neznam kako sam došo na ovaj dio... u stvari, privuko me naslov... i mislim ... tj., vjerujem... ma ZNAM da bih i ja u potpunosti, na isti način, sa svim detaljima kako si opisala, htio tooooo!!!!!
    Nikad nisam doživio nekog da uspije mi tekstom dočarati i opisati moje trenutne želje i stanje...
    Rea ... ja sam tvoj fan... svaka ti čast... osvježila si mi dan... nemam riječi kako da ti opišem što si mi uradila ovim tekstom... svaka čast!Hvala ti od srca!!! Zolika.

    OdgovoriIzbriši
  17. SAVRŠENO, SAVRŠENO, SAVRŠENO, SAVRŠENO................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................SAVRŠENO,SAVRŠENO, SAVRŠENO!!! Pozdrav, Zolika.

    OdgovoriIzbriši
  18. Dragi Zolika...sinoć sam jako kasno došla doma i pročitala sam tvoj komentar, odnosno komentare...i onda si ti napravio meni iznenađenje, dakako ugodno!!! Točno sam osjetila koliko sam pogodila tvoje želje i koliko sam te 'zagrlila' divotom hedonističkog odmora kojeg sam zamislila, poželjela i napisala gore...
    Jasno mi je da smo ista kategorija, ona savršena :))) koja jako dobro zna živjeti život...nije li to divno!?!
    HVALA ti na komplimentima, od srca, mene si raznježio...
    Budi i dalje salonski gost..!
    Pozdrav tebi:)

    OdgovoriIzbriši
  19. Aaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh............. Miiiiisssliiiimmmm..... No further comment

    OdgovoriIzbriši
  20. Divno, jel' da..? Bilo bi savršeno opustiti se tu...da.

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails