08. 03. 2011.

take me away


a secret place...

                                                                                                                                                                photo by S.Tafra

Broj komentara: 7:

  1. i moja zelja takodje...

    OdgovoriIzbriši
  2. aaa odlican izbor, i muzicki ... i mali otok Brusnik :)) ooops

    OdgovoriIzbriši
  3. jutarnji ritual ukljucuje kavu i tvoj blog, tako zapocinje svaki moj radni dan.jutros su me ova ljepota i ova zarazna pjesma bacili u pozitivan trans. maco, maco;).......znas ti kako treba s ljudima...znas i gotovo!

    OdgovoriIzbriši
  4. ako mogu da stanem u tvoj kofer i ja bi se pridruzila...ako ne, stavit cu se u svoj!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Da...Brusnik:))))))
    Hvala vam!
    Lusitania, idem bez kofera, samo ideeem...probaj i ti!

    OdgovoriIzbriši
  6. Sandra Šimić Brkić: What a place for an escape... ludilo... moj broj!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Narcisa de Kulis: ahhhhh...ljeto će brzo doći...radujem se;)

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails