08. 03. 2011.

drage moje, sretan vam praznik

Baš svaka od vas koja danas svrati do Salona,
dobit će od mene zagrljaj, poljubac i divne tulipane, mali ženski razgovor, puno topline, vedrinu i razumijevanje, 
naravno uz komad kolača koji nam obostrano sladi život.
Najvažnije je znati koliko možemo biti jake. Ostalo usput stvorimo. Bez suvišne pompe.
A, sve...možemo. 
Ja nisam dobila cvijeće. U svom virtualnom vrtu nabrala sam i sebi mokre, svježe tulipane, koje obožavam.
Živile mi!

Broj komentara: 10:

  1. Hvala ti što slaviš žene!

    OdgovoriIzbriši
  2. Lilly Hippy: i tebi!

    OdgovoriIzbriši
  3. divna si i gotovo.................

    OdgovoriIzbriši
  4. Koliko topline i svježine unosi tvoj blog u moju svakodnevnicu...kad bi samo znala.

    poruka jedne posebne zene Rei

    OdgovoriIzbriši
  5. Raznježila si me svojom toplinom i hvala ti na osjećaju da nisam toliko sama, draga Rea. Zagrlit ću i ja tebe!

    OdgovoriIzbriši
  6. Sandra Šimić Brkić: Rea, i tebi sretan praznik nas žena, iako me taj dan strašno podsjeća na ona stara vremena kad smo morali učiteljici donijeti cvijeće, a poželjni su bili karanfili.... ja bi ipak radije tulipane ili možda crvenu ružu ... bit ću slobodna pa ću ubrati ove crvene tulipane u tvom virtulanom vrtu!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala, S.S.B.
    Ne moras brati, ja sam to vec napravila za tebe:)))

    OdgovoriIzbriši
  8. Sladjana Rankovic Biljman: I tebi ,draga ...:-))

    OdgovoriIzbriši
  9. Strucak ljubicica, ubranih u vrtlu ispred kuce i nekakav "artsy" rucno radjen unikat, tipa kadena od przenih subjota (ili kakve vec manistre), iscrtana dascica za luk, pa prelakirana bezbojnim lakom, mamin portret u pastelu... majcin dan, dan zena, taj miris ljubicica...djetinjstvo...

    OdgovoriIzbriši
  10. Potpuno iste slike...ista smo škola. Nadodaj zumbule iz cvjećarne Ružica ispod Tolstojeve ulice i čestitke gdje smo latice cvijeća prstima mackale....nježne uspomene, da...

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails