09. 03. 2011.

Пётр Ильич у меня на кухне

Jučerašnji radni dan, vrijeme ručka, kasnog ručka. Mjesto radnje: kuhinja. Perem grožđe pod jakim, bistrim mlazom vode. Bijelo, veliko, najkrupnije ikad viđeno, slatko grožđe. 
Vrlo glasno mojim salonom razliježe se baletna muzika.
Ja vrlo obična, kockasta pregača, croxice, kuham. Donekle s baletnim izrazom lica, jasno otkrivenog zbog glatko zaglađene kose u strogu punđu na potiljku. 
Tu ujedno prestaje svaka sličnost mene i balerine.
Manje kazališno djeluje pečena kokoš s krumpirima koja se sprema u turbo solarij, gdje će razviti svoj neodoljiv miris koji podsjeća na nedjeljni ručak, a uopće nije dan odmora.
Пётр Ильич me drži i u zanosu i čvrsto oko struka dok gipko prostirem stolnjak, zamišljajući se lepršavom u baletnim papučicama, kad uđe Prvorođena...
Pozdrav mi ostane zatomljen na usnama, njezin pogled me spriječi u iskazivanju radosti što je vidim. Gleda me moja crna verzija, identično zalizane kose, dramatično crnolabudovski našminkanih očiju koje prkose suncu, gleda me i čudi se. Odmahuje glavom, pogled joj padne na one gigantske bobe grožđa.
Nadjačavajući muziku obrati mi se, bez direktnog gledanja u oči: 'Oh, kako dekadentno... promisliš li ti nekada kako bi atmosfera iz naše kuće djelovala drugima da nas netko snima skrivenom kamerom i bi li zaključili da smo...neobični?'
Umjesto odgovora, nasmijem se i istovremeno napravimo uigrani pas de deux na potezu kuhinja - dnevni boravak, koji potraje...
Zadihane, zaključimo da smo vrlo talentirane i tko zna da li bi nam bilo mjesto u Kirovu da smo imale 'baletni oblik'...
Cyana Trendland

Broj komentara: 10:

  1. Lada Borcic: Bravo, labudice moje! Ja sam se upravo vratila iz kina, gdje sam napokon pogledala Crnog Labuda.......pokusavm "ogratati" ta dva mucna sata iz svoje svijesti. Bojim se da nikad necu moci gledati Labudje jezero bez osjecaja mucnione.

    OdgovoriIzbriši
  2. polako...pooolako...cekaj da prodje cca 5 dana...:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Lada Borcic: Mislis?! Odmah mi je lakse.................

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja vas obozavam....

    N.Z.

    OdgovoriIzbriši
  5. a je li lakše skakutat u croxicama ili bez njih?

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala ti na serviranju ruskog uz grožđe - probudilo mi je sretne uspomene na djetinjstvo i trčanje kroz bakine vinograde...

    OdgovoriIzbriši
  7. Naravno da sam zbacila croxice s nogu i otplesala klizavo u čarapama:)

    Milo mi je što sam evocirala sretno djetinjstvo!!!

    OdgovoriIzbriši
  8. toliko dobrih i interesantnih postova ima na tvom blogu,ali moja ljubav je balet pa evo me ovde da ti ostavim kompliment za post.

    OdgovoriIzbriši
  9. Oh, hvala ti puno Tajanstvena! Nemaš pojma koliko mi je drago... sigurno više no što možeš zamisliti!!!
    Topli pozdrav i poljubac i budi i dalje moja salonska gošća, bit će mi veliko zadovoljstvo!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails