01. 03. 2011.

lanjski audi spektakl


Nije li ovo fantastično..?
Stvarni, pravi automobili 'obješeni' u srebrnim prstenovima, koji se vrte, svijetle...sve,
na najfantastičnije odabranim mjestima: Brooklyn Bridge u New Yorku, Sydney Harbour Bridge u Sydneyu, Tower Bridge u Londonu i Ponte di Rialto u Veneciji.
Ne poželite li se odlučiti za ovu marku!?!
Ja trebam novi auto, ne iz hira, nego stvarno.
Možda mi Oprah ispuni želju, kad ovo pročita,
ha-ha-ha..! 

access agency

Broj komentara: 6:

  1. Nadia Bokulić: My dear AUDI!!! Toplo preporučam - odano me služi zadnjih 7 godina i nemam namjeru mijenjati marku!

    OdgovoriIzbriši
  2. Straaašna reklama!!!!!!!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Super reklama. Odlican izbor propratne glazbe. Obozavam sve ... takodjer moj auto, vec treci put.

    OdgovoriIzbriši
  4. pratim vas blog vec neko vrijeme i uvijek se pitam kako dodjete do svih ti zanimljivih i fantasticnih stvari,drugim rijecima
    SVAKA VAM CAST !

    mogu li vam ja kupiti novi auto:)))))))))

    OdgovoriIzbriši
  5. Koja reklama!!! Vrh!

    OdgovoriIzbriši
  6. Svidjaju mi se i vanserijsko reklamiranje i savrsen izbor glazbe popratne,mogu samo reci BRAVO!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails