03. 03. 2011.

rose bonbon

Draga osoba me nježno upozorila da stavim ponovno ružičaste naočale,
koje uglavnom jednom mjesečno zametnem,
srećom najčešće su mi na glavi ili u ruci,
a da toga nisam svjesna.
Nekad ih je tako lako spustiti ih na nos, 
no ponekad bi mi bilo lakše preurediti dom i obojiti ga, presvući, obložiti, pretvoriti u nijansu bombona, ženskih gaćica, baletnog 'tutua', šećerne vune, pufne uz mirišljavi puder ili sladoleda s okusom jagode,
nego pronaći naočale.
Ipak, moram priznati da dobro djeluje ta slatkasta boja...
Huh...evo natakla sam ih i trepćem dražesno!!!
shelterness

Broj komentara: 11:

  1. Silvana Tvrdic: ‎1., 6. i 9. - Ekstra!

    OdgovoriIzbriši
  2. Sandra Šimić Brkić: Rea, ja ni ne moram staviti ružičaste naočale, kod mene je u stanu ionako sve u tim tonovima... ovo što si stavila je definitivno moj broj... znaš i sama... +5!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Silvana - rafinirani stil
    Sandra - da, takav je tvoj stan, super osjecaj

    OdgovoriIzbriši
  4. Sani Pervan: Rea moram reči pogodila si me u živac...ali ono slatko pogođena, prodrmana i bačena u razmišljanju o tome kako moram...(.ovo ću zadržati ipak za sebe )...

    OdgovoriIzbriši
  5. Sani, drago mi je! Kreni s tim sto moras!

    OdgovoriIzbriši
  6. Cijeli život moja najdraža boja...do nedavno smo imali puder rozi kožni trosjed, najkrasniji na svijetu...ali nažalost su godine uživanja u njemu učinile svoje :(

    OdgovoriIzbriši
  7. rea, dea šalje pusu!
    divno!!

    OdgovoriIzbriši
  8. dea, rea tebi šalje pusu:)

    OdgovoriIzbriši
  9. za moj ladanjski dom odabrat cu br.9. tek toliko da zadrzim notu kreativnog nereda. mozda jedino nakon nekog vremena primijenim ove slike na zidu - izgedaju ko da se gadafi odlucio maskirati u mona lizu.

    OdgovoriIzbriši
  10. Imamo sličan ukus, L!
    Ha-ha-ha-ha-ha, zahvaljujući tebi, draga, smijem se skroz glasno jutros na asocijaciju Gadafija i Mone....genijalno!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails