06. 03. 2011.

ostaci nedjelje

Odavno sam prestala mrziti nedjelje.
Otkako su moje prestale imati sličnosti s onima iz neke prošlosti.
Ja nedjeljom ne peglam.
Muzička pozadina mi nisu pjesme po željama.
Nemam uvijače u kosi, jer sutra ionako ne radim. Izobrazovala sam se, pa nemam muku u želucu dok uvjeravam sebe da nije važno što nisam ispunila današnju normu učenja.
Ne moram ići u bedaste šetnje među poznate, skockana od glave do pete, ako nekoga sretnem.
 Jedino imam vrlo često nedjeljne ručkove, jer volim okupljati različite ljude tog dana oko stola i dogotrajano blagovati, nekako mi je to privlačno.
Sada, u ove večernje sate, pušem vrlo oprezno mjehur od sapunice u kojemu su sadržane moje želje, pazeći da vještinom i strpljenjem staklarice s Murana oblikujem što veći mjehur koji se presijava u duginim bojama, a koji se neće rasprsnuti. Otprilike to... radim.  
Jedno piće prije spavanja, možda..?

Broj komentara: 5:

  1. Zastit cu tvoje sarene mjehure od sapunice svojim rukama,jer zelim da se ne rasprsnu.Volim te

    OdgovoriIzbriši
  2. Lilly Hippy: pušem vrlo oprezno mjehur od sapunice u kojemu su sadržane moje želje...

    OdgovoriIzbriši
  3. Lilly Hippy: interesantno, vatru mijenjas vodom...

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails