27. 03. 2011.

stablo

Mislim da se ono kaže da bi trebalo u životu napraviti tri stvari; roditi sina, napisati knjigu i posaditi stablo!?!
Tako nekako...
Fali mi treće.
Nisam još stablo posadila.
Danas sam voljna bila leći podno neke razgranate, razlistane krošnje i prepustiti se maštanju, ljenčarenju, blejanju u prazno, odmaranju i možda, ali samo možda čitanju.
I mogla sam tamo, na mekoj tratini u sjeni tog stabla, po mogućnosti baobaba, sasafrasa ili sličnog, biti sama samcata.
Ipak... nisam. Šteta. Godila bi mi osama, glatko deblo, šuškanje lišća iznad glave, proučavanje grana i grančica i sunce koje čas proviruje, čas nestaje ovisno kako se probija kroz tu bajnu krošnju...iz moje mašte.
serenityhealth
pixdaus
saldous
gettyimages

Broj komentara: 16:

  1. Danas sam kupila ljupku sliku stabla. Slucajno, neplanirano, upala mi u oko, nisam joj mogla odolit. Zanimljivo da ti bas danas pises o stablu.
    Moj je pape zagovarao tu teoriju o sadjenju stabala. Slazem se potpuno. I prakticiram tu teoriju.

    OdgovoriIzbriši
  2. Drago mi je. Još jedan trenutak povezanosti bez realnog objašnjenja...
    Želi posaditi stablo. I hoću.
    Time moji životni ciljevi nikako nisu ispunjeni, jer dok postojimo, moramo imati u svakom trenu makar tri cilja pred sobom, što veće, što manje...jednostavno kao pokretač ili smisao...
    Good night, dear S :)

    OdgovoriIzbriši
  3. rado bih postala vlasnik svilenog kimona koji na ledjima ima naslikanu sl. br. 2

    OdgovoriIzbriši
  4. Fantastična asocijacija! Oduševljavaš me. Da, ovo jesu japanska javorova stabla, a ja ih jako dobro vidim na svili...savršeno:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Goga Selanec Barbieri: kod mene ces zasaditi stablo. svaki put kada na njega bacim pogled, ja cu misliti na tebe. ne salim se, mjesta ima. naci cemo neko lijepo i njezno stabalce koje ce se vidjeti iz mog dnevnog boravka.

    OdgovoriIzbriši
  6. Borka Erceg; JA SAM ISPUNILA SVA 3 ZAHTJEVA, NADAM SE DA ĆEŠ I TI ,JER NIKAD NIJE KASNO... NADAM SE DA ĆEŠ TI U SVOM STABLU UŽIVATI VIŠE OD MENE JER MOJE STABLO čempres POSAĐENO JE NA GLAMOČKOM POLJU DAVNO DAVNO I NISAM MOGLA GLEDATI KAKO RASTE.

    OdgovoriIzbriši
  7. Goga, hvala ti za zemlju koju nudis za moje stablo, divna si!

    OdgovoriIzbriši
  8. Borka, trudit cu se da zemlja bude na terenu gdje cu uvijek imati pristup:)

    OdgovoriIzbriši
  9. Goga Selanec Barbieri: Nije moja! Susjedova je :-))) ali nema veze! tu sam i ja zasadila bor. Ti znas koji bor ;-)

    OdgovoriIzbriši
  10. Sandra Šimić Brkić: Ovo je pravi odmor za oči, dušu i tijelo!

    OdgovoriIzbriši
  11. A ja sam od svega toga jedino stablo posadila. I to ne jedno. :)
    Ima nešto neopisivo, poseban mir i ugoda kad sjediš pod stablom, lagani vjetrić ..... uhhh, jedva čekam! :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Da...ima nešto neopisivo lijepo, spokojno, a inspirativno, uzbuđujuće i istovremeno odmarajuće...savršen osjećaj.
    Divno je da si ti ta!!! Jesi li čitala 'Čovjek koji je sadio drveće'? (http://www.booksa.hr/knjige/374)

    OdgovoriIzbriši
  13. Nisam, ali bilježim preporuku! Hvala! :)

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails