11. 03. 2011.

kruh s potpisom

Ponekad kupujem kruh i pecivo u 'Prerade' u blizini moje kuće.
Do nedavno je to bio baš francuski doživljaj.
Mirisna je pekara izgledala tako tipična.
Svijetlo drvo, staklo izloga podijeljeno u kvadrate koji podsjećaju na ulaz u mali caffe u gradiću Nouvion vlasnika  René François Artoisa, košare od pruća prepune svakojakog kruha posloženog na crveno bijele 'karirane' čiste 'tavaje'.
 Odjednom - promjena!
Na mjestu starinske pekare, zabljesne me 'PRADA'!?!
U nevjerici pogledam poznati brand i istovremeno osjetim miris peciva...
Novo ruho 'Prerade' neodoljivo me podsjeti na 'Pradin' dućan i ja uđem u crno-bijeli svijet boutiquea po pekarske proizvode...  


Broj komentara: 16:

  1. Sani Pervan: ma da... neznam kako bih ovo nazvala...ali gdje je sad ona toplina ugođaja nećeg domaćeg i one atmosfere: baka peče kolače...izgubilo se u crnilu i hladnom mramoru...i to više nikad neće biti onaj osjećaj...

    OdgovoriIzbriši
  2. Ali, ovako ćemo ići na burek u PRADE:)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Sani Pervan: ame me...kako tres chic ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. eee... ali sad više ne možeš ni otić normalno po burek,nego u dizajnerskim krpicama od glave do pete...a ko će pješke do "Pr(er)ade"...ne možeš od srama...barem taxijem.

    OdgovoriIzbriši
  5. REA! Ti si kraljica!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Zadnji put kad san bila u Splitu ni ne slutivši ništa otišla san kupit krafne u Prerade kad ono šok,šok,šok!Ne sviđa mi se nova niti malo čak mi fali i ona prašina šta je visila s plafona i svaki put kad bi čekala u redu maštala sam o sanitarnoj inspekciji.Ali eto fali mi sad i ta prašina i onaj frižider na ulazu i stara vrata...

    OdgovoriIzbriši
  7. Narcisa de Kulis: Meni se sviđa promjena....;))) Je li to ona kraj pazara???

    OdgovoriIzbriši
  8. Dijana Ciclone: Meni se jako svidja nova butiga!

    OdgovoriIzbriši
  9. Nela Tičinović: puno stakla i aluminija ostavlja moderan ali hladan štih,takva vrsta trgovine pita malo više topline,a ni originalnosti ne bi bilo na odmet;)))

    OdgovoriIzbriši
  10. DD: nije kraj pazara, nego kraj Michellea!

    OdgovoriIzbriši
  11. Narcisa de Kulis: aaaa....na prvi pogled mi se učinilo;)))

    OdgovoriIzbriši
  12. Goran Tomašević: HAAHAHAHAH

    OdgovoriIzbriši
  13. Gogi, nismo li mi genijalni!?!

    OdgovoriIzbriši
  14. Goran Tomašević: ma prestrasno!

    OdgovoriIzbriši
  15. to je Split! Vrag nosi Pradu.

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails