22. 09. 2010.

rođendanski dar

Premda u oblaku vanilije i čokolade, odmah se želim pohvaliti. Netko je zazvonio neočekivano na vrata. Moj otac. Donio mi je rođendanski dar...Kad su čuli da me na rođendan moj Onur otima i vodi iz grada i da me neće biti tu, odlučili su mi ga danas uručiti.
Ostala sam bez daha, zadivljena i polaskana i s osjećajem da sam ipak...posebna, jer iz prefinog tankog šuštavog papira, razmotavala sam krhki po krhki komad otmjenog servisa za čaj, koji je prije prezavidnog broja godina iz Japana stigao u kuću pratete Tinke (vidi post pod nazivom 'XIX. st.'), a koji je moja mama naslijedila. 
Sada, za rođendan svoje prvorođene, mama je otvorila čarobno mjesto gdje su pohranjene nalijeđene vrijednosti familije i predala rukom rađeni servis...meni.
Sretna sam. 

21 komentar:

  1. Sanja Stupar: divan poklon rea !

    OdgovoriIzbriši
  2. Jest, zbilja je...prekrasan, u svakom pogledu!

    OdgovoriIzbriši
  3. Danijela Dvornik: prekrasno....i sretan ti rođendan i da ih imaš još puno ovakvih!

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga Danijela, jos uvijek sam od onog dana, uvucena vrlo intimno u tvoju pricu...molim te, radi na tome!
    Hvala ti, draga, hrabra DD, na cestitkama i zeljama!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasne su!
    Sretan rođendan Rea..i još puno njih, nek Vam se ostvari sve što si sama poželite...

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala, Nado draga...ostavili ste mi prostora da poželim svašta što god hoću,
    potrudit ću se..:)))))
    Poljubac!

    OdgovoriIzbriši
  7. Dijana Korljan: Jaaaako lijepi servis! Pa, uz takav komplet mogu ti jos samo zazelit puno lipih, ugodnih recenica i trenutaka uz te salice!

    OdgovoriIzbriši
  8. Goga Selanec Barbieri: prelijep je!

    OdgovoriIzbriši
  9. Martina Mišlov: Prekrasan je, a jos mi je lipsa prica,bas dira i pokazuje da si zaista posebna,nadam se da cemo se jednom sresti na salici kave ;-)

    OdgovoriIzbriši
  10. Hvala, Carla Bruni:))) Kad dodjem u Zagreb, javim ti se, pa cemo popiti kavicu!!!

    OdgovoriIzbriši
  11. Bella Dijana, hvala na zeljama! Od srca ti saljem poljubac!

    OdgovoriIzbriši
  12. "...Netko je zazvonio neočekivano na vrata. Moj otac. Donio mi je rođendanski dar..."Savršen tekst...sretan rođendan:)

    OdgovoriIzbriši
  13. Hvala, draga Iva,
    hvala.....
    poljubac tebi!

    OdgovoriIzbriši
  14. Jadranka Ojdanic: Lipotice moja mila...svu sricu svita di ovim putem zelim i da gustas s tebi dragim drustvom piti kavicu iz ovog predivnog servisa...ljubim te Andjele

    OdgovoriIzbriši
  15. Marina Lelanovic Troy: Sve najbolje Rea i dobar provod!

    OdgovoriIzbriši
  16. Sanda Matosic: Bozanstveno. Bozanstveno. Bozanstveno

    OdgovoriIzbriši
  17. Tatjana Pavelic: puno cestitki za rodjendan, koja ce biti torta? Ocekujem slike

    OdgovoriIzbriši
  18. Hvala, Jadranka!!! Poljupci do tebe skroz tamo daleko!!!!!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  19. Hvala, rodice draga! Provela se jesam, samo da sada odrzim taj ritam...pashe mi. Grlim tebe i familiju!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  20. Jel' Sanda!?! Zbilja(m) je divan.......ah

    OdgovoriIzbriši
  21. Draga Tatjana, hvala na cestitkama, tortu si vidjela na doduse nocnoj slici s blicem, u mom Salonu za durenje!?!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails