11. 09. 2010.

predstavljanje Prvorođene

Upoznajte moju Prvorođenu kroz nekoliko njezinih londonskih scena...
Zanemarimo beskrajnu majčinsku ljubav na tren,
ali ona je definitivno - najgenijalnija žena koju ja poznam!
britkog humora
poučnog umijeća življenja, s umjerenom dozom hedonizma
opće kulture vrijedne divljenja i posramljivanja
jednako šarmantno pije pivo i šampanjac
znalački prati nogomet, kao i najkompliciranije filmove koje samo filmski kritičari još gledaju
ta istinska ljubiteljica jazza, kao i muzike uopće - odlično kuha 
nadarena za komunikaciju sa svim vrstama ljudi
urođenog smisla za estetiku i stil
praktičnost uvelike učim od nje
ne sablažnjava se
vrlo je tolerantna i fleksibilna
resi je dobrota i plemenitost, skoro do pretjeranog
ima mali milijun prijatelja svih dimenzija

sve klasike je pročitala, htijući to sama od sebe, ta obožavateljica pisane riječi
ima finu dozu ekscentričnosti

damska je

hrabra kada to nitko nije oko nje

rješava sve manje kućne kvarove i sastavlja kupljeni namještaj dok kažeš 'keks'

posebno slaba na djecu i starce
s iznimnim osjećajem za pravdu

istančanog opažanja koje inteligentno protumači

umire od smijeha na britanski, crni ili zahtjevni humor sa sposobnošću da ga protumači onima koji nisu raumjeli da i oni zacene

polivalentna.
Moja.

21 komentar:

  1. Nena Sago: ‎:)))) baca li malo na mamu...mozda vise nego malo hahhaaha....ista ti

    OdgovoriIzbriši
  2. Istina da 'baca', samo je ona' moja do kraja doradjena verzija',oplemenjena stvarima koje ja sarmantno sakrijem,hahaha

    OdgovoriIzbriši
  3. U odgovoru Neni Sago kad sam rekla 'stvari' mislila sam na 'nedostatke'.

    OdgovoriIzbriši
  4. Prvorodena je zaista prekrasna kao praznik za oci............I.D.

    OdgovoriIzbriši
  5. Nela Tičinović-Giljanović: koja lipa šinjorina......malo tamnija nijansa kose,al okice i osmijeh su definitivno tvoji!:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Goga Selanec Barbieri: he he, sve je to istina. divna je i znas koliko ju volimo. nego proslo mi je jedan tren kroz glavu, jel ju mi to mozda udajemo????? ;-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala, Nela...sjecas se kad smo skupa bili u rodilistu:))) Ona mala strucica je Mietta the Sinjorina sada!

    OdgovoriIzbriši
  8. Goga, znas da se nju ne moze udati dogovorno...:))))))) hahaha! I ona vas obozavaaa!

    OdgovoriIzbriši
  9. Anita Barbieri: She looks like just wonderfull girl.

    OdgovoriIzbriši
  10. Imate mnogo lepu kcerku. Citatelj iz Beograda

    OdgovoriIzbriši
  11. Zahvaljujem! Pozdrav iz Splita!

    OdgovoriIzbriši
  12. Silvana Tvrdic: OBOZAVAM OVAKVE MLADE ZENE!!! OBOZAVAM!!! Jos kad znam da je tvoja kcer...Rea presretna sam!!!

    OdgovoriIzbriši
  13. Sanja Stupar: Prekrasno Rea! Prekrasna cura koja neverovatno lici na mamu!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  14. rea trebaš radit u marketingu!

    inače- ISTE STE!! :*

    OdgovoriIzbriši
  15. baš je smišna i ima stila, a dok si spomenila pravedno srce - pala sam!

    OdgovoriIzbriši
  16. Dea, znam da sam talentirana za marketinške poslove, ali ovdje nije bilo trikova koji se koriste u toj branši - sve jest tako...aaa?
    Hvala ti.

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails