23. 09. 2010.

dragi moji salonski gosti!

Kao svaka prava domaćica, pripremila sam na vrijeme tortu i sada mogu mirne duše otići iz grada provesti svoj dan.
Divna je, čokoladna!
Sutra se poslužite na moju radost, kada svrnete do salona na porciju durenja...
***
RECEPT ZA OVU BESMRTNU ČOKOLADNU TORTU

Da bi napravili ovu savršenu čokoladnu tortu, koja je vrlo jednostavna (!), a fenomenalna, najprije ćete umutiti 6 žumanjaka s 14 dag šećera i toliko dugo ćete vrzmati mikserom po žutoj smjesi, sve dok ne postane savršeno glatka, dok se iz pjenaste ne pretvori u finu smjesu.
U tu glatku smjesu, dodajte potom 14 dag omekšane čokolade, ali i 7 dag masla. No, to nije sve!!! Dodajte i 8 dag mljevenih badema, pa uspite i smiješna 2 dag brašna. Kad ste i to smiješali, dodajte zavidno čvrsti snijeg od 6 bjelanjaka i onda ručno sve pretvorite u jednoličnu smjesu koju ćete usuti u namašćeni i pobrašnjeni kalup (normalne veličine za 6 jaja, ne onaj veliki) za tortu, smjestiti ga ponosno u ugrijanu pećnicu i na 180 C pecite - pola sahata.
Ne ljenčarite, dok se iz osvijetljene pećnice vidi torta u nastajanju! Napravite kremu. Radi se o kuhanoj kremi.
Dakle, 3 cijela jaja tucite na pari s 14 dag šećera u prahu i 2 štange omekšane čokolade. Ne zabrinjavajte se što sve radite kako treba, mislim na pari je sve, vi miješate revnosno pjenjačom svako toliko, a ono...kao da se ne želi zgusnuti, poput pudinga...
To baš tako mora biti. Ne žurite s prestankom kuhanja na pari, imajte strpljenja. Kada maknete s parenja, krema neće biti gusta i čvrsta kao miksane kreme...ali, ovo je kuhana krema, fiiina i otmjena.
Kad se malo ohladi, negdje sa strane, dodajte u kremu 14 dag masla, sve smiksajte energično i kad se još malo ohladi, na neko vrijeme stavite u hladnjak. Malkice. Popijte preostalu kavicu koju ste zanemarili ili 'bićerin' cherrya.
Kada tortu, koja se ohladila, prerežete divno na dva dijela, poprskajte ih rumom i onda je namažite kremom unutra, pa je obložite istom izvana. Ukrasite je, po želji. Izbjegavajte šarene mrvice, cvjetiće, točkice, bombone. Zašto? Oni daju jedan slatkasto neprikladan okus dok se jede OVA torta.
PRAVILO OVE TORTE JE SLIJEDEĆE: morate je napraviti dan ranije!!!
Sigurna sam da ćete biti očarani, kako vi, tako i ljudi koje ćete ponuditi!

3 komentara:

  1. hvala rea, prijace sutra uz kavicu!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Izvinjavam se sto zelim da ostanem anonimna osoba. Samo par reci.......... Eto slucajno sam stigla na ovaj blog kao gosca ima od toga vec neko vreme. Nemate pojma koliko mi znace vase reci i u kojoj meri moze da me obraduje svaka prica koju objavite,tako da sam sve cesce u vasem salonu gde mi je trenutno najlepse u zivotu! Srecan vam rodendan zelim i svako moguce dobro kako vama tako i vasoj porodici! Pozdrav Splitu!

    OdgovoriIzbriši
  3. Drago mi je da se dobro osjećate u mom salonu! Hvala vam na lijepim željama, pozdrav i vama, veliki!!!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails