07. 09. 2010.

salon privremeno zatvoren zbog godišnjeg odmora

Vraćam se 05. rujna!

Broj komentara: 9:

  1. Rea raznjezila si me ovim postom. Jedva cekam da opet otvoris salon. Pretpostavljam da ides u Ameriku? Sretan ti put! Blago ti se

    OdgovoriIzbriši
  2. Nina Hartnett: Stop by !!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Hej, ovo nije feeeef. Sad kad smo se uljuljkali u jutarnje novosti na tvom blogu.......Salim se. ali zao mi je. sretan odmor!
    I.D.

    OdgovoriIzbriši
  4. Hm..ugodan put i lijep provod Rea, falit ćete, čitamo se 05.Rujna!

    OdgovoriIzbriši
  5. Nikako da prode ovo vrijeme do tvog povratka...znam da uzivas ali nedostaje relaksacija u tvom salonu

    OdgovoriIzbriši
  6. Draga Rea!
    Vrati se vise s dugog putovanjaaaaa, treba mi relax u tvom salonu!
    Navukla sam se na tvoj blog!!!!!!!!!!!!!!!!!
    D.

    OdgovoriIzbriši
  7. Dobro danas je 5.septembar...jesi li vise??????

    OdgovoriIzbriši
  8. Pa 5.rujan je bio prije dva dana?!:)Ja došla u salon...mislila da će biti koja slija od Gorana hahahah

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala svima na komentarima!!!!!
    Kolabirala od jakog jet laga...sad cu ja, sad cu.., dragi moji salonski gosti!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails