29. 09. 2010.

keep on smiling

Koja verzija vam najviše paše?
prva?
druga?
treća?
četvrta?
peta?
šesta?
sedma?
osma?
deveta?
deseta?
jedanaesta?
dvanaesta?
trinaesta?
četrnaesta?
petnaesta?
I ako vam je trenutno ranjeno krilo - nema veze, proći će...mora. 
Pokušajte se nasmijati prvo na '3,4 sad', nakon toga još jednom ispred ogledala čisto da vidite kako vam je lice ljepše kada se smijete,
onda glasno, da čujete kako zvuči vaš smijeh. Kako niste sami tamo gdje jeste, pa ste sve probali u recimo...wc-u poslovne zgrade u kojoj radite, nakon što izađete iz tih odaja, nasmijte se u hodniku prvom mimoilazniku, bezglasno, ali jasno. A, kad se vratite za svoj radni stol, uhvatit ćete sebe da se smijete sami sebi kako ste šašavi i vi i ta Rea koja je zadala današnju 'vježbu', ali........smijeh je već ionako tu, a to je najvažnije, jer - smijeh je najbolji lijek...samo zaboravimo. Ako ste kući, vašem smijanju nema ograničenja:)))

22 komentara:

  1. Super odabir muzike i dizanje raspolozenja. Ne mogu a da ne pitam nije li malo narcisoidno staviti vlastitu sliku?Inace zahvaljujem na porciji smijeha.

    OdgovoriIzbriši
  2. Rea, Vi ste stvarno jedna divna, divna žena..I ja Vam se divim!..a Vaše tektove obožavam!

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala.
    Hahaha, a ja, oprostite, ne mogu ne zaključiti da se ne poznamo dobro... glede zaključka o mojoj narcisoidnosti:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Nado, hvalaaa...
    Hm, sto da kažem na ovo!?! Malko mi je neugodno, a svakako drago.
    Najveće mi je zadovoljstvo što vam paše muzika ili kad izazovem kod drugih dobro raspoloženje...I nemojte misliti kako sam ja naročito divna, sve proizlazi iz nastojanja da od datog života napravim 'nešto', haha, to je prava istina, a ljudi naprosto vole pozitivu - i to je to! Grlim vas

    OdgovoriIzbriši
  5. Vi ste jedna čudesna ženska!!!!!!!!!!!!!!!!!
    U ovo maglovito i bljuzgavo jutro unosite sunce cijeloj kancelariji u kojoj nas je troje.Svi vam se zahvaljujemo.

    Radni tim iz unutrašnjosti lijepe naše

    OdgovoriIzbriši
  6. Hej, radni time iz unutrašnjosti! Hvala vama, tri puta! Povratna sreća je najslađa:)))
    Budite mi 'osunčani' i dalje!!! Pozdrav iz oblačnog Splita!

    OdgovoriIzbriši
  7. Sve pohvale, jedino mi ti nisi ti na ovoj slici, paris neka stroga profesorica ili kao da se igras ozbiljne gospoje, ti si skroz drukcija,milija,milice jedna. Ajde sigurno znas ko te ovo komentirao))

    OdgovoriIzbriši
  8. Huh, mislim da amo jedna osoba me zna tako nazvati...ali, kako biti sigurna..?
    Tako se zvala moja svekrva br.1.
    Hvala na hvaljenju!

    OdgovoriIzbriši
  9. Dijana Korljan. Najbolji lijek!

    OdgovoriIzbriši
  10. Nado, jeste li mislili taktove ili tekstove? Odjednom nisam sigurna da sam dobro shvatila...

    OdgovoriIzbriši
  11. http://www.youtube.com/watch?v=fBOvOatPqnY&feature=player_embedded

    OdgovoriIzbriši
  12. We have to find the will to carry on...on with the show...:((((((

    OdgovoriIzbriši
  13. Ma zalomila mi se mala štamparska greškica, radi se o tekstu..tekstove..Ali i Vaše taktove isto volim :)))..
    I opet sam tu i ponovno se vraćam nasmijati se, toliko nam to svima fali...straaašno...

    OdgovoriIzbriši
  14. Da, da, znam da je greškica, ali ja sam odgovorila kao da se radi o taktovima, tek poslije.....
    Uh, baš mi je drago! I da volite čitati i da se smijete, draga moja Nado!!!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  15. prije spavanja sam kod tebe. mrtav od umora.odabirem doris day za odlazak na svoje spavanje.blog je sve bolji da znas.laku nocv

    OdgovoriIzbriši
  16. Hvala, gosp. Anonimni, tko bio da bio. Dobro jutro vam želim! Budite i dalje salonski gost!

    OdgovoriIzbriši
  17. Silvana Tvrdic: tvoj smijeh je famozan..zarazan...

    OdgovoriIzbriši
  18. 30.09.2010., četvrtak:

    Dragi moji svi,

    jučer je moj salon imao REKORDNU posjećenost. Broj od kojega me hvatala nesvjestica! To me usrećilo, premda i podsjetilo na to da su ljudi dobro zamoreni od svakojakih problema, teških vijesti, sumorne realnosti i svima nam se hoće smijeha, zrnce zezanja i 'pinku' opuštanja...Da, znam.

    Uz svih vas,

    vaša Rea

    OdgovoriIzbriši
  19. Reaaaa!!!

    tek sa dotkrih ovaj post...bas u pravo vrijeme!!!La vita e bellaaaaa!! LL

    OdgovoriIzbriši
  20. Baš mi je milo...nikad nije kasno za upute o smijehu! La vita e bella!!!!!!!!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails