30. 09. 2010.

croissants

Ponoć je. Nije li ovo pravo doba dana da se razmisli o doručku..:))) 
Ako imate djecu, već odavno spavaju.
Ako imate odraslu djecu, upravo su izašli malo vani.
Ako ste u braku ili;
- buljite u ekran u duetu ili single,
- jedan već spava, a drugi ima vlastiti program,
- čitate knjige, magazine, nešto poslovno za sjutra,
- svađate se prigušenim tonom,
- vodite ljubav,
- već spavate, odnosno hrčete.
Ukoliko ste ljepša polovica koja ne spava, a slučajno je navratila do mog 'boudoira', želim vas blago upozoriti da ste upravo na vrijeme da počnete pripremati savršeni doručak kojim ćete itekako iznenaditi ljude s kojima dijelite dobro i zlo pod istim krovom...
U tom slučaju, ostavljam vas s dobrim receptom i odličnom glazbom, a ja odo' u postelju s nadom da ću večeras možda ipak bolje spavati...
Dobro jutro, 
ima li što ljepše od doma koji ranim jutrom divno miriše na toplo pecivo!

Broj komentara: 7:

  1. Ha-ha-ha-ha! Kako duhovito!!!!! Opet sam se dobro nasmijala!Moj prvi smijeh danas ponovno s vasim postom.Nastavljam u ritmu Amandinog tanga!Nikolina

    OdgovoriIzbriši
  2. Ta-ta-ta-ra-ta-ta-ta, samo dajte, tango djeluje vrlo dobro, daje nam pouzdanje za zauzimanje odlučnog stava, zavidnu žustrinu, energičnost i strastvenost, a upotrijebimo li tu silnu energiju na pravi način - čuda moemo postići...neka vam ovaj četvrtak bude takav!!! Draga Nikolina, drago mi je da ste nasmijani:)))

    OdgovoriIzbriši
  3. ahhahahahahaaaaa......

    OdgovoriIzbriši
  4. U Vašem stilu, Rea..stalno se ponavljam, ali obožavam Vaše postove..
    I hvala Vam, jer promovirate moje recepte..

    OdgovoriIzbriši
  5. Divno cvijece,drago mi je da jos uzivas u njemu;)...Vidimo se nadam se uskoro!...L.

    OdgovoriIzbriši
  6. Nado, uvijek promoviram kad ne mogu izdrzati od odusevljenja!!!! U slucaju vase 'spize', to su i recepti i slike! Sloooobodno me obozavajte i dalje....salim se:) Hvala vam.

    OdgovoriIzbriši
  7. Draga moja L,

    uziiivam u cvijeću, uživam, zahvaljujući mojim dragim prijateljicama iz vrtićke dobi! Vrlo skoro se vidimo, samo da se nešto 'postavim na noge'...ovizijeh dana sigurno:)))

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails