24. 09. 2010.

predlažem petkovni ručak


via canelle et vanille

Broj komentara: 9:

  1. Rosana Vasiljevic: uvik mi ovo napravis......ogladnin u ponoc

    OdgovoriIzbriši
  2. Onda lipo odes u kuhinju i nesto smazes, pa usnes kao mala beba. laku noc, Rose!

    OdgovoriIzbriši
  3. Nezgodne su ove toooliko razlicite vremenske zone

    OdgovoriIzbriši
  4. Rosana Vasiljevic: ma nisu nego su nezgodne te tvoje slicice od hrane,kolaca i torti....... znas da sam one tvoje kiflice pravila vec 4 puta do sad.............lidija mi je svjedok

    OdgovoriIzbriši
  5. Sretna sam, jer znaci da ces uz mene polako zavoljeti kuhanje, jupiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Rosana Vasiljevic: drago je i mojima hahahhaha

    OdgovoriIzbriši
  7. Bas si mi uljepsala dan! A, onako lipa familja...nastojat cu da prosiris repertoar jos! A ti, koja slikas, izradjujes nakit...mozes nauciti kuhati kako hoces!

    OdgovoriIzbriši
  8. Mmmm, slasno izgleda, a tko može odoliti školjkama i morskim plodovima!?

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails