12. 06. 2020.

Živjeti bez zabluda



Bizarno je prije podne
slušati klasiku
u uniformi s natpisom "Dahćem, ali mogu"
jesti sarme s pireom
i prisiliti sebe na pokret.

***

Dijelim jedan divan stan na omiljenom jugu Francuske.
Raspoloženja radi.
Dijelim i sarme s pireom, 
odlične su,
ukoliko je netko prigladnio.

***

Moje misli uhvaćene u letu,
kroz ovo jutro:

Razlika između mene i većine ljudi 
koje poznajem,
a i puuuuno šire,
jest:

Ja ne živim - zabludu.

Lišila sam život zabluda, 
kompenzacija,
lažnog uljuljkivanja,
dodavanja okvira onome što nije baš onako kako bih htjela,

do čega je trebalo doći,
sletjeti glavom u beton,
otrijeznit se,
odmaknuti retroaktivna žaljenja,
pa biti zahvalna na VRLO teško stečenoj vještini,
ponekad jako bolnoj.

To ne znači da ne uljepšavam,
vrlo svjesno,
svaki svoj trenutak,
i onda kad me srce i duša bole za podviljati
zbog privatnih problema,
jer - ako neću ja sebi,
tko bi mi to trebao napraviti!?!
Zagalila sam rukave kao nikada!

***

Odo' tamo gdje se vrijeme i život zalede,
pa se nadam povratku 
u komadu.
Čekam taj sat povratka.

Photos via HERE 

Klikni:

















Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails