29. 06. 2020.

Ponedjeljak u mediteranskim uvjetima




Dok sam jela božanstven ručak
marokanskog stila,
razmišljala sam koliko me jutrošnja šetnja
usred mediteranske raskoši
osebujnih mirisa, boja, zvukova - preporodila.

Šetnja koja se odvila prije doručka,
šetnja koja je napravila raspored misli za cijelu sedmicu,
bez da manijakalno prevrće po obvezama,

više da preraspodijeli emocije,
s tima da one bolne odmakne sa strane,
one jake razblaži,
one nebitne, a ipak prisutne, obrazloži,
one nervozne ostavi bujnosti oko mene,
 da ih sunce rastali u podne,
a maestral onda rasprši kojekamo,
svakako daleko od mene.

Kada sam prirodi predala sve to,
a unijela svu njenu krasotu u sebe,
mogla sam se vratiti na doručak,
nasmiješena oko glave,
poskakujući u novim patikama,
čeznutljivo iščekujući miris dobre kave
i ostaloga...


Klikni na glazbenu pozadinu:











Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails