04. 06. 2020.

Prizor



Kada dospiješ u kontrolu samog sebe,
ali 
bez varanja,
pa na tuđe ubode,
odreagiraš mirno,
bez da se duša uzburka 
i da ti je zlo,
štoviše, u datom trenutku se držiš  
malo kao maloumna ili naivna,
kao da nisi uopće shvatila da se radi o nožu,
puštajući osobu da se koprca
u grotesknom igrokazu,

preostane ti samo 
da se priupitaš
je li moguće da si toliko napredovala,
ili si od paklenog umora 
tako fantastična:)

Paaakleno sam umorna.
I, fantastična sam.
Mislim da sam
oboje.

A, svi oni koji su u svojim 
osobnim bitkama,
iz kojih im 'pobjegnu' strelice
 u tuđem smjeru,
pa remete mir drugima,
nek' se skuliraju
ili odu bestraga.

Smješkam se,
tek da se zna,
smirenošću opatice.
Nema ogorčenosti,
ako se slučajno iščita 
pisana riječ
na koznakav subjektivni način.

Smješkam se večeras,
u frizuri, make upu, naušnicama 
izgledajući kao Sade Adu
iz onih dana...
samo u plavoj verziji.
Slučajno mi je to pošlo za rukom danas popodne.

Umjesto toga,
Sade Adu će se strovaliti u krevet,
nakon što je direktno iz boce
svojski potegnula tri gutljaja
finog prošeka,

hm, kao iz američkih filmova predgrađa,
gdje manevar s bocom upražnjavaju
 žene razmazane maskare
i promašenih života,

premda sam upravo sve suprotno:) 

Vrijeme je da odhodam u noć,
popnem se u svoj veliki 
gvozdeni krevet
i odspavam nekoliko dubokih sati
među četiri glatka, velika, mirisna jastuka,
za jutarnji napor
koji se očekuje od mene,
i kada ću izgledati 
kao žena koja održava
Sadein dom čistim i urednim.

Laku noć.

***
(Oprostite, sutra ću odgovarati na poruke, ugasila sam se.)




Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails