15. 11. 2010.

vrlo je važno znati

i kada tonete, održati glavu iznad vode. Ako gledate put svjetla, gdje se nalazi spas, nema bojazni da ćete pogriješiti.
Ukoliko ste sami zaboravili voditi računa o tome, tu sam ja...da napomenem. Uvijek sam dežurna u salonu.
Kako biste imali snage za održavanje- jeste li možda za jedan slatki zalogaj?
Uz macchiato...imam i to.
Starinska rolada s marmeladom, sve propisno, kao iz doba naših baka, ukrašeno 'šparogom'.
Samo se poslužite, čarobno ćete se osjećati vi, a bogme i ja, pa kao takvi, jedinstveni i neuništivi nastavljamo tjedan pred nama..! 

Broj komentara: 7:

  1. dirnula me u dušu ova zaboravljena glazba iz odličnog Piana! I rolada bi pasala luđački dorbo, vještice jedna mala....
    I.D.

    OdgovoriIzbriši
  2. Mia krstulovic Gale: hvala, baš mi je to trebalo :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Daniela Dvornik: eto.... malo mi je lakše.... kad da san i kušala komadić rolade ♥

    OdgovoriIzbriši
  4. Marina Lelanovic Troy: Znas da se neki dan nisam mogla sjetit da to ukrasno zelenilo za bukete zovemo "sparoga"! Hvalo sto mi vracas stare uspomene...

    OdgovoriIzbriši
  5. ovo je od jucer? ah,nadam se da ova fotka nije tvoje odrzavanje glave na povrsini,Reice..a ako ipak je,puno nas te voli,ne daj se Bellissima,ne daj se!!

    znas li zasto vjerujes?? jer si ti carobnica,sebi i drugima bogami

    necu se potpisati namjerno!

    OdgovoriIzbriši
  6. Zahvaljujem. Jučer sam malo potonula, disala na slamku, danas plivam maraton.

    Hvala na brizi, komplimentima, svemu, podršci!

    OdgovoriIzbriši
  7. Lilly Hippy: ‎"i kada tonete, održati glavu iznad vode."

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails