08. 11. 2010.

divna, meka, škakljiva, udobna toplina

Mi, žene, 'busamo se u prsi' jer možemo obavljati sve muške poslove. Nema toga što ne možemo; voziti avione, brodove, pucati, skakati s padobranom, izranjati s morskog dna, kopati, upravljati vješto kombajnom... Pa, opet padne nam na nježnu pamet kako su vrhunski kuhari, frizeri, dizajneri...muškarci. I nadalje, slave se svi koji su predani samohrani očevi koji to uspijevaju s 'po muke', uz zarađivanje za život... da, da. Međutim, postoje rukotvorine nekako baš specijalizirane za izradu krhkim ženskim rukama...
Ja ne mogu zamisliti da moj Čovjek na primjer veze na organdiju ili radi krasan Richelieu, savršen mu je ažur, engleski bod ide bez greške, Toledu se dive sve članice društva, a zbog parmskog boda bude objavljena njegova slika u regionalnim novinama...nekako ne mogu, uza svu svoju fleksibilnost... 
I bez obzira ako čak ima nedlakave ruke, nježnijeg oblika, tanjih prstiju, gipke, klavirističko virtuozne, manikirane... svejedno, teže stvaram takvu sliku podvdeći je pod 'normalan prizor'. Eto.
Međutim, u našoj zemlji postoji jedan mladi muškarac koji svojim pletivom zadivljuje svijet. Da, da, on plete. Plete i proizvodi odjevne predmete koji odnose nagrade...
Tip iz Koprivnice, rođen '82, igra se pletivom i koristeći raznolike tehnike teksturiranja izrađuje unikatne kreacije bez standardnih krojeva.
Smetalo bi vam da je to vaš sin, muž, brat!?!
Igor Galaš kad ne kreira avangardne modele, bavi se poviješću umjetnosti i proučava razvoj liturgijskog ruha. Taj 'kralj pletiva' osvojio je svijet!!!
Pletivo je odabrao kao svoj modni izričaj, a njegove ujednačene i iznijansirane kolekcije obilježavaju raskošni i voluminozni krojevi... uvijek u malom rasponu boja.
Koristi prirodne materijale kao što su pamuk, vuna i lan – zimi plete vunu, a ljeti pamučni konac i mješavine. Taj modni umjetnik zbilja kreira bajne modele i - vrhunski je!!!
umjetnik Igor Galaš
Zato, ako primijetite da jesenje popodnevne sate vaš Čovjek krati pletenjem... nemojte zanovijetati, oslobodite se predrasuda, dodajte mu mirisni čaj od jabuke, klinčića i cimeta, pustite mu opuštajuću muzičku pozadinu i milo ga gledajte kako stvara... Možda je pronašao sebe i možda i on osvoji svijet, pretačući dugogodišnju sputanu kreativnost u modu koja pod njegovim rukama (ako već niste vi tamo) postaje - umjetnost!
Ako igle u ruke uzme sin... nije li to bolje od lude vožnje motora, sportskih automobila, ludasanja po klubovima do zore, urlanja na utakmicama uz hektolitre piva, pitam vas ja!?!  
Pokušajte barem biti malo fleksibilniji, pustite svoje muškarce da dišu!!!

Broj komentara: 12:

  1. Narcisa de Kulis: da,radi super stvari,ali ja i pletenina smo na "vi" od kada sam došla živjeti u Zagreb.Vruče mi je njoj;)))Doduše, na buri bi bila sasvim ok.

    OdgovoriIzbriši
  2. Bi. A, njegova jest divna...

    OdgovoriIzbriši
  3. Obozavam ga...divno,divno...! Muskarci koji pletu, heklaju ...meni strano? nikako! Nedugo upoznah muskarca, jakih ruku, borbenog stava, mafijaskog izgleda...AL ON HEKLA.....

    OdgovoriIzbriši
  4. Dakle - ti si sretnica...
    Ako nije šala,
    onda znaj da kada te stople te jake ruke, kada ti mafijaška fizionomija kaže da obožava što si njegova,
    kada vidiš kako se borbeni stav pretvara u najnježnijeg ljubavnika kojega si ikada imala,
    znat ćeš da imaš sreću što poznaješ tako posebnog frajera!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Malo mi, sasvim malo negdje pri rubu misli, zvoni ovo u glavi, kao da sam čula priču, ali je možda zbog južine ne mogu smjestiti.....

    Ljubi ga!

    OdgovoriIzbriši
  5. rea, petica za temu!

    moj najbolji prijatelj priča 6 jezika, igra stolni tenis, extra je društveno osviješten, elokventan i načitan, najbolji student, poslije diplome mogao je birat gdje će u svijetu raditi. nakon googla u zurichu sada radi u madridu. i on plete!!! sa svojim metar i po širokim ramenima, dlakavim batastim papcima i sasvim dovoljnom razinom testosterona u krvi - plete.
    doduše ne baš kao igor, ali muškarci ne sramite se: igle u ruke, kuhače u teče, tipke
    u prste, ritam u torzo... :)) izrazite se!

    bas ti hvala na ovom postu, morala sam izreklamirat prijatelja G.
    Cure, više info tražite na inbox :D

    OdgovoriIzbriši
  6. znam da znas...a sada kuha rucak dok ja radim u drugoj drzavi razmisljajuci o posebnom frajeru....amor vincet omnia!

    OdgovoriIzbriši
  7. Dea,
    uzvratna petica za tako energičan i privlačan komentar da je to čista divota!!!
    Zamislila sam zorno 'madridsku beštiju' i divim se!!!
    Da, to je rijetko! Rijetko i super!!!!

    ...lajkam ono 'ritam u torzo' i 'izrazite se', hahahaha!!!! Fenomenalno!!!

    Uvijek možeš u Salonu izreklamirati tako dobre, vrijedne i rijetke 'stvari', dobro je pročitati i znati da postoje!

    Nego...nije li nam ova južina, na kraju, ipak poticajna....do ovdje osjećam tvoju energiju!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  8. Draga Anonimna!
    Da.
    Da.
    Ipak...sada imam o čemu 'dumati' jer ZNAM priču, ali ne mogu podijeliti likovima, nikako...
    love conquers all

    OdgovoriIzbriši
  9. hahahahaha,

    pa da, uzurpirala sam komad posta tom reklamom i misleci da ce bit zgodno. Uostalom, salon je tu za artikulaciju trenutnih osjecanja, zar ne :)

    energije imam na pretek trenutno. upravo guglam "aerobic u splitu". a mislim da je to mimo Vjetra, a poradi obnovljene garderobe, ipak!

    pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  10. Anonimna, tek sam prije pola sata shvatila tko je i o kojoj je priči riječ!!!!!!! Predivno:)))

    OdgovoriIzbriši
  11. Dea, naravno da Salon služi za DURENJE, svačije en samo moje, za komentiranje, pljuvanje, hvaljenje, reklamiranje, sve...kako dođe kome:)))
    Aerobic je zakon!
    Idem se boriti s vjetrom. Tamo mi je i misto...

    OdgovoriIzbriši
  12. VRATI SEEE!!!!! REAAAAA?

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails