02. 11. 2010.

tata, sretan ti rođendan!

uz naljepše želje čovjeku koji me stvorio...

21 komentar:

  1. Narcisa de Kulis: tata ti je bio macan...ona fotka iz 70-ih.. ludilo. Tako je izgleado i moj stari....i dan danas je prezgodan iako ima godina.

    OdgovoriIzbriši
  2. Narcisa de Kulis: sretan mu rođendan i neka ih još puno bude.....

    OdgovoriIzbriši
  3. Ana Marcev: sretan rodjendan barba Darku od lude patke! Ima li rizi?

    OdgovoriIzbriši
  4. Ana: hahahaha!!!!!!!! hvala, Luda Patka!

    OdgovoriIzbriši
  5. Uh, kakav tip..............
    I.D.

    OdgovoriIzbriši
  6. sta su vama svi muski u familiji ovakvi????? bome......

    OdgovoriIzbriši
  7. Sad si me podsjetila da te nikad nisan pitala zasto se nisi udala za nogometasa dok je stari bio direktor Hajduka, hahahaahahahahahaha................ V.<3

    OdgovoriIzbriši
  8. Seni Erceg> sretno i od mene! :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Ahhh...svi Koštini su tako MUŠKI!!!!!!!!
    ZD kaže:)

    OdgovoriIzbriši
  10. aj se ti onda udaj za ovakvog komada!!salim se, sretno mu!!!

    OdgovoriIzbriši
  11. Perlica Likeit: sretan rođendan i od mene..... :-)

    OdgovoriIzbriši
  12. Silvana Tvrdic: Sjor Kosta, sretan van rodjendan!!!

    OdgovoriIzbriši
  13. Otac ti je.........zgodan za poludit!Nekako nisam iznenadena:)

    OdgovoriIzbriši
  14. Pa onda i od mene, sretan rođendan! :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Pa, hvala ti, od srca, u tatino ime! :)

    OdgovoriIzbriši
  16. sliku br 5 mozete prodati moschinu za book!

    a odmah sam se sjetila i tvog posta o pracenju utkamica i sporta u kuci :)
    sretan rodendan T!

    OdgovoriIzbriši
  17. Na toj slici je bio (iako direktor i ne premlad) maneken, je su ga zamolili...zaboravila sam koji ono poznati proizvođač kožnih bajnih komada odjeće...doista! Smao je mama odrezala vrhunski pozatu manekenku koja je pored njega na slici, sa šubarom na glavi:))))
    Daaa...sport je na najvišoj razini kod nas!
    thanks, Dea, kissnut ću sutra T posebno u tvoje ime!

    OdgovoriIzbriši
  18. Davor Borcich: ‎100 godina! Usput, jedna od slika je sa trabakula, na putu na Bisevo, ako se dobro sjecam.

    OdgovoriIzbriši
  19. ovo je tako divno i bas me dirnilu jer sam ja jako bila vezana za svog tatu koji na zalost nije sa nama vec 5 godina a ja jos uvek znam boju njegovog glasa i osecam after shave koji je on koristio...divan ti je tata,uzivaj sa njim

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails