26. 11. 2010.

moja riječ Zakonitom

Statistički podaci na blogu pokauju mi da me 'čitaš' iz države u kojoj se nalaziš, pa ti javno kažem:
' Da! Božićni London je savršena ideja!
Hvala ti.'

Broj komentara: 6:

  1. Dobro... tko je od vas u Hong Kongu, ovih dana???

    Na moju e-mail adresu, pls! Znatiželjna sam između svih raznolikih država...jaaako znatiželjna.

    OdgovoriIzbriši
  2. Mia Gale: wow..... lucky you :-)))))))

    OdgovoriIzbriši
  3. Tia Maria Svircevic: very gentle...

    OdgovoriIzbriši
  4. Uf,odzivi svoju bajku!!!Predivnoooo

    OdgovoriIzbriši
  5. Treba znati odabrati supruga! A za takvu suprugu kao si ti, isplati se i poneku zvezdu dohvatiti s londonskog neba,draga Andrea!

    OdgovoriIzbriši
  6. uvela si nas u taaaaaaaaaaaakvu caroliju s ovim.........letim!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails