17. 11. 2010.

pripreme za kraljevsko vjenčanje

Princ William i njegova dugogodišnja djevojka Kate Middleton vjenčat će se sljedeće godine.
Imam vremena do proljeća ili ljeta, nabaviti šešir dostojan takvog vjenčanja. Huh... ne volim na brzinu rješavati ozbiljne stvari. Šteta da i kod nas neće taj dan biti proglašen nacionalnim praznikom, premda nikad ne znaš...
Laknulo mi je, jer zaruke su dugo trajale. Sreli su se prije deset godina!
Da, kad si buduća kraljica, onda si strpljiva i cijelu dekadu.
Nekako ne mogu vjerovati da će to biti 30 godina nakon savršenog vjenčanja njegovih roditelja..! 
Među 750 milijuna ljudi koji su pratili spektakularno vjenčanje 1981. godine, bila sam i mlada ja.
Navodno će ovo biti najraskošnije kraljevsko vjenčanje, brojke koje se spominju su vrtloglave, što znači da ni ja neću škrtariti pri nabavci šešira...nije red. S druge strane, ako nas ipak pritisne recesija, uvijek imam onaj koji sam nosila u Ascotu, pa ga se lijepo prepravi kod modistkinje, jel' tako!?!
Želim da mladenkine pripreme prođu što bolje, kako se poslije ne bi iznenađivala kraljevskim zahtjevnim životom i teško podnosila različitost od normalnog života kao jadna Diana, srećom ova je zrelija.
Hej, mame, ostaje nam još Harry za naše kćeri..!

4 komentara:

  1. Tamnokosa lutka je tvoja kci? Po potpisu na fotografiji zakljucujem da mora biti tako? Slatkog li stvorenja! Mamina kci nema sta! Volim vjencanja skoro kao i ti;)

    OdgovoriIzbriši
  2. ovo nije prvo kraljevsko vjencanje koje pratis!i hvala ti na tome!mia je prekrasna,pravi bomboncic.i ti takoder:)super ti je blog!uzivam

    OdgovoriIzbriši
  3. Goga Selanec Barbieri: draga mi je ta Kate. otpocetka mi je simp.
    a tvoja Mia je dostojna princa. gle...(rekla bi jedna moja frendica)..nikad se ne zna ;-)

    OdgovoriIzbriši
  4. hahahahahah zanimljivo posložene slike!!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails