24. 11. 2010.

baku je novi beč

Da li bi putovanje u Azerbejdžan bilo romantično... možda?
Šetnje uz Kaspijsko jezero ili već nešto što se tamo nađe...
Zašto robovati klišejima i ne pronaći novu destinaciju iz snova?
Možda iz mene danas progovara splitska južina,
možda me metropola neuravnotežila,
ali jutros mi se učinilo da je Azerbejdžan idealno mjesto koje možda treba prigrliti.
Kako bi novu lokaciju iz snova koja se nalazi 'Bogu iza nogu',
lakše prigrlila,
pridodala sam joj bečku atmosferu...nazovimo to avangardnim potezom.
Baku
The Maiden Tower (Azerbaijani: Qız Qalası) built in Baku in the 12th century, by the architect Masud ibn Davud
Baku Government House, Domsoviet aka Government Hopuse or Dom Soviet aka Government House - work of German POWs - designed by Mikhail Husseinov - in Baku
Nasimi monument in Sumqayit (Sumqayıt), city in Azerbaijan
Baku train station façade, train station in Baku
Baku centre, downtown Baku (Bakı), southern shore of the Absheron Peninsula
View downtown Baku and the Baku TV tower or Azerbaijan TV tower in the background
Office of the Presidium of Azerbaijan, Azerbaijan National Academy of Sciences in Baku
Cave drawing in Gobustan - Petroglyphs in Gobustan dating back to 10,000 BC indicating a thriving culture - near Gobustan
Gobustan Rock Art Cultural Landscape, national historical landmark of Azerbaijan
Gobustan Rock Art Cultural Landscape (Qobustan qoruğu) or Gobustan, near the settlement of Gobustan and near Baku

Broj komentara: 13:

  1. Natali Garic: vjeruj meni, i nije bas ...

    OdgovoriIzbriši
  2. Da, jos malo ce zaista i biti novi Bec, slazem se Rea. Igrom slucaja moj zet radi u Azerbejdzanu, bas u gradu Baku i mnogo mi je pricao o gradu i o tome koliko se ulaze na svim frontovima u grad. Evo nadovezacu se na tvoj blog i staviti neke tamarine slicice (nadam se da se nece naljutiti na mene zbog moje slobode da stavim njene slicice na svoj profil) kad je bila u poseti kod tate. Ljubac veliki ti saljem

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga Sanjo,
    divna je svaka reakcija! Hvala ti:) Sad ću pogledati Tamarine slike...baš me zanimaju! Poljubac veliki i tebi i Tamari od mene

    OdgovoriIzbriši
  4. Nisam bio na tvojoj danasnjoj destinaciji iz snova i moram kazati da me nije do sada privlacio taj put narocito (mozda upravo radi toga sto nisam nikada ni razmisljao o toj varijanti), ali zato si me ponovno odusevila jer ti si u stvari totalno zanimljiva i otkacena, Rea!
    Pozdrav veliki od obozavatelja

    OdgovoriIzbriši
  5. a luda li si...u pozitivnom smislu jasno!
    I.D.

    OdgovoriIzbriši
  6. Obozavatelju anonimni - hvala na komplimentima!!!!!!!!! Možda sada i odeš u Baku!?! A, možda i mene sretneš tamo:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Draga I.D. - to se zove kompliment..!

    OdgovoriIzbriši
  8. Mirjana Madigan: Rea, bila sam i ja, vec smo Nata i ja "otracale" Baku. Nije bas jad i tuga ali ne bih se vracala ako bas ne moram. A i previse je "naftasa", preglasni su po restoranima i barovima. Iako, prije nekoliko godina Baku je u Lonely Planet bio medju 10 najpopularnijih urbanih centara za nocne izlaske.

    OdgovoriIzbriši
  9. cekala sam tebe, Mirjo, znam da si svjetski putnik! hvala na komentaru:)

    OdgovoriIzbriši
  10. kakve ti ideje imas.........famozna si

    OdgovoriIzbriši
  11. Natali Garic: eto, Mika ti je sve rekla...ja idem cesto tamo..evo me sad u Stockholmu, prehladno je, snijeg, puse...ahhh, ma kakav Baku, ja bi sad na Barbados xxx

    OdgovoriIzbriši
  12. Ja volim Stockholm!!! Ali, razumijem da bi sad bila na Barbadosu:) Poljubac do sjevera!!!!!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails