Ovo je moj speakers' corner, moje salonske novine, moja radio postaja ili mini TV show, kako god shvatili. Bitno je da ja znam zašto mi služi ;)

03. 11. 2010.

london living

Danas nudim ugođaj uz slike koje mogu biti inspirirajuće u bilo kojem gradu.
Danas poklanjam muziku koja ima dobro djelovanje.
Danas sugeriram gledanje dobrog filma.
Danas sam angažirala golog kuhara da vas skine...do kraja:)
***
you've got me wrapped around your little finger

comin' home baby
gledali ste već ovaj film?
***
juha od cvjetače i sira
*
gljive s mozzarellom
*
baked chocolate pudding
*
beaujolais
*
caffè macchiato
***
ugodan popodnevni razgovor koji ne poznaje vremensko ograničenje
***
super srijedu svim sofisticiranim salonskim sljedbenicima,
srčano i slatko!

Broj komentara: 14:

  1. An Education - dobar film. Sve mlade studentice bi ga trebale pogledati.

    OdgovoriIzbriši
  2. lebdim ovim slikama....ludilo su!

    OdgovoriIzbriši
  3. Savrseno koncipiran post danas! Odlican blog!

    OdgovoriIzbriši
  4. Genijalno, super, odlicno! +5 !!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Hm,prica o starijem muskarcu i studentici.
    Napisi post o tome, ti!!!
    Bilo bi dobro cuti..
    Ovo nije zlobno,jer te ja volim,poznam i uzivam slusati tvoja pametna razmisljanja.

    NAMJERNO ANONIMNA (kava uskoro)

    OdgovoriIzbriši
  6. Odmah bi se preselila u London.obozavam taj grad.izbor muzike je fenomenalan.fotke briljantne.rea,nenadmasna!

    OdgovoriIzbriši
  7. Film nisam jos gledao, ali me citav post sarmirao do kraja, priznajem !!! Carobno od A do Z, bas kao i autorica... Cestitke!

    OdgovoriIzbriši
  8. Anonimni - namjerno Anonimnoj: znamo se? An Education je primjer svim mladim i lijepim studenticama da je opasno biti u Londonu gdje mogu bit prevarene od strane starijih muskaraca.

    OdgovoriIzbriši
  9. Goga Selanec Barbieri: uvijek prekrasne slike stavis!!! uzitak ih je pogledati!

    OdgovoriIzbriši
  10. Hm...šaroliki komentari. Toooliko sam umorna da ću sutra nešto reći, a u međuvremenu, najljepša hvala svima!!!

    OdgovoriIzbriši
  11. 4.studeni: jutro,a nema nista novo na salonskoj stranici? nedostajes mi. kad stigenem na posao,opet cu provjeriti:)))
    ne slazem se s danasnjim komentarima o doticnom filmu na ovaj post london living!post nije samo o filmu?
    I.D.

    OdgovoriIzbriši
  12. Jutro drugog dana, od ovog posta.

    Film je najviše komentiran...ok.
    Ja ga ne preporučam samo kao odgojnu mjeru! Osobno sam od takvog filma očekivala čak i više...na kraju se ipak - jako zadovoljila. Visoko estetiziran, s odličnim glumcima (Molina jedan od mojih fav), pogođenom atmosferom u svakom djeliću, izvanredno prikazujući različite slojeve društva. Muzika savršena.Kostimografija još i bolja.Potresan jest, pogotovo za one koji pronađu vlastite odživljene scene, ali to je tako...s tim se nosimo svi. Apsolutno UVJERLJIV film i to volim, pomalo okrutan, ali hepiendinzi su dosadni ili manje upečatljivi...na filmu.

    Netko je tu gore (ne znam s kim to imam ići na kavu?) komentirao kako bih mogla napisati post o vezi sa starijim muškarcem...Istina, mogla bih pisati puno o tome.
    Ipak da ne bi bilo zabune, taj moj puuuno stariji muškarac nije bio oženjen, nego sam ja bila udana studentica s minijaturnom kćerkicom i više nisam uopće živjela s prvim mužem.
    Moja priča nema nikakve veze s pričom u ovom filmu.
    Taj stariji muškarac je bio moj profesor na fakultetu, koji je postao jako brzo moj muž i naš brak je trajao dvanaestak godina.
    On je otac mog sina i jedini Tata mojoj kćeri!
    Morala sam objasniti, ovo čitaju i ljudi koji ništa ne znaju o meni. Ne želim da bude nekakvih pogrešnih zaključaka, pogotovo o ovako osjetljivoj, intrigantnoj činjenici.

    Ako sam upitana da li je moguće ostvariti uspješnu vezu u kojoj postoje velike razilke u godinama među partnerima - moj odgovor je: DA.

    Hvala još jednom svima vama, sa smješkom na licu.

    OdgovoriIzbriši
  13. Svaka čast na inteligentnom komentaru autorice odličnog bloga.
    Primite moje najdublje poštovanje,

    bez potpisa

    OdgovoriIzbriši

link within

Related Posts with Thumbnails