04. 11. 2010.

bez riječi

Broj komentara: 6:

  1. Prekrasno,Rea!Hvala ti.

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasno.Amelie?Stalno mi se vrti!

    OdgovoriIzbriši
  3. Silvana Tvrdic: Rea PREDIVNO! U pravi trenutak..hvala!

    OdgovoriIzbriši
  4. Silvana Tvrdic: Ako neces da pises knjige...osnujmo neki casopis!

    OdgovoriIzbriši
  5. Moja draga, mudra, duhovita Siki, koja je uvijek vjerovala i dalje vjeruje u mene i nakon...koliko....cekaj, 33 godine!?! Cuj me, ljepotice, pisem knjige. Casopis te vrste u CRO ne moze ici, ljudi nemaju para,
    postojeci su - zutilo koje stalno ima istu postavu faca unutra, pa su postali neinetersantni,
    odgovarala bi mi radio postaja
    ili talk show,
    no o tom po tom.
    A, knjige...ok, obecala sam poslati u Italiju nesto sto je ODLICAN predlozak za movie...nisam zaboravila, kao ni Morriconea:)
    Volim te od 12-te:)))))))

    OdgovoriIzbriši
  6. Silvana Tvrdic: Glasam za TALK SHOW!!! Izvrsna ideja!!! Uf...di ce mi bit kraj kad se za koju godinu budem pravila vazna : Ja sam prijateljica od Ree Koste!!!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails