27. 07. 2010.

muška moda u Monacu podrazumijeva ružičasto

Muškarci, osvijestite se modno i imajte nikad tako dobro ljeto!!!




Obavezna ovoljetna 'nota' kod muškarca mora biti ružičaste boje! Promislila sam da svi pripadnici našeg jet seta sigurno ne žele živjeti u neznanju i praviti nedajbože sezonske greške u Hvaru, Bolu, Dobrovniku i inim ljetovalištima kod nas, nego bi voljeli biti IN kao i 'primjerci' koji šetaju Monacom. Dotična nijansa idealno ide uz preplanulu put, srebrni sportski auto, bijelu lanenu odjeću, zgodnu ženu.

Broj komentara: 5:

  1. Uvik mi je drago vidit muskarca u roza kosulju s roza kularinom. Ako je muskarac k tome markatan, tim i vise.
    Na dan kad smo se Sam i ja odlucili 'jedan tren' vjencati, najprikladnija haljina u mom ormaru bila je roza boje, pa skladno s mojom oblekom Sam je obukao rozu kosulju.
    "La vie en rose"!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ima nešto u toj ROZOJ, ja ti kažem. A, isto reagiram kao ti kada ugledam markantnog muškarca koji muževno, dobro, nonšalantno, upadljivo, bezbrižno nosi boju koja upada u oko i intrigira i apsolutno je ne može svatko staviti na se! Ali, onaj 'ko umijeee........njemu dvije:)

    OdgovoriIzbriši
  3. na nekim slikama je i Sin, zar ne? čestitke, pohvale, žene odobravaju!

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala, lijepa Dea. Sin je na dvije koje imaju potpis Rea.
    Tvoje WUF WUF mi je oraspolozilo dan...cudan dan. Thanks.

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails