04. 07. 2010.

Happy Fourth of July!

ideje Marthe Stewart za slastice na današnji dan

Broj komentara: 10:

  1. lipo izgleda,ali iapk sumnjam u okus,nekako;)
    danijela d.

    OdgovoriIzbriši
  2. ha, cuj, meni se ne cini kada zamislim laganni biskvit, voce i ledeno tuceno vrhnje...nije tako strasno americki-oni osim cheesecake, nemaju dobre kolace.

    OdgovoriIzbriši
  3. Butter peacan cake, pumpkin pie, ja ih obozavam.
    Mirjana M.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ma jeee, jeee, ali mislim nisu od sofisticiraih slatkisa poznatih diljem svijeta...bas:) Ali, zato nji'ovi burgeri bogme.........na cijeloj kugli!

    OdgovoriIzbriši
  5. Imaju, imaju samo mozda nisi naisla na pravu slasticarnicu. Kad dodjes vodim te u Ivy-a na rucak.

    OdgovoriIzbriši
  6. Hm, Anonimno je,ali odmah pristajem ici u 'Ivy', zaboga!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Prihvacam, hvala na pozivu,tko je da je! Rezerviraj me za kraj 8. mjeseca:))) - radost na mom licu, za one koji nemaju direktan vizuelan prijenos moje face.

    OdgovoriIzbriši
  7. P.S. na gornji odgovor - umirem od smijeha, jer (mada mislim da znam tko me pozvao u 'Ivy'na rucak) zamisli da me ovo pozvao recimooo Jack Nicholson ili Hugh Jackman ili Richard Gere ili...mmmh, recimo Brad Pitt ili Keanu Reeves ili Andy Garcia ili Denzel Washingtonnnnnnnnn!?! Naravno, nadam se da je rijec o 'Ivy' na Robertson Boulevard u LA..? Hahahahahahaaaaaaa..!

    OdgovoriIzbriši
  8. Pusti Rea, ja bih se prodala za dobar butter peacan cake, jos kad je chocolate peacan cake, mila mati. Ja bih ga stavila pod "sofisticiran", sta god da je u toj kategoriji. Pumpkin pie je vec narodna savijaca, na brzaka iako i nju treba znat napravit da ne bude preslatka.
    Mirjana M.

    OdgovoriIzbriši
  9. Usput, je li gledas Carlos Bakery - Hobocan NJ Cake Boss ? To je uz Klainfeldove vjencanice jedini show (ne znam je li to spada u reality) kojeg volim pogledat i koji mi odmori zatrovan mozak.
    mirjana m.

    OdgovoriIzbriši
  10. Haha, ja bi se sada prodala i za Jell-O..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ne, ali sada cu sebe obavijestiti o tome - hvala ti!!!!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails