03. 07. 2010.

lov na lisice


Opening Meets Start The Fox Hunting Season
Kada me zapadne peglanje, volim to usporediti s jahanjem. Asocijacije klize potpuno suvislo i glatko: konj za peglanje, pravi konj, jahanje, odijelo za jahanje, zelene pustopoljine, svježi zrak, rumeni obrazi, napeti mišići, taj osjećaj da ste - vrlo živi.
Prvi puta sam to spomenula u mojoj knjizi "Doministrova gospođa" i otada ne prestaje taj uzvišeni slijed misli...dok vješto baratam glačalom. Od doba pisanja mojih misli, koja su onda neočekivano pretočena u knjigu, puno se toga promijenilo. I ja sam se promijenila. Dodatno sam odrasla, sazrela, naradila se na sebi i - bolja sam.
U skladu s tim i asocijacija se izbrusila.
Sada dok imam visinske pripreme za rad s peglom, na pamet mi ne pada više samo jednostavno jahanje proplancima, sada krećem u veličanstveni lov na lisice.
U lov na lisice ne kreće bilo tko, niti se odvija bilo gdje, niti si odjeven bilo kako, niti možeš nepozvan krenuti tek tako, a neee, nikako!
Recimo, vikend je i bilo bi zgodno da sam umjesto energično poslujući oko svoga konja, u ljetnoj haljinici i sa šištećom peglom u desnoj ruci, pozvana u kakvu englesku ladanjsku kuću, prigodno
Dekadentno društvo plavokrvno, razuzdane noćne zabave, doručak serviran od strane dodijeljenog batlera u intimi sobe veličine salona, presvlačenja za ručak, organizirani odlazak u lov, trube, lovački psi, zadane oprave za jahanje, uspravno sjedenje u sedlu, vješto komandiranje kretnjama sjajnog konja, konverziranje sa zanimljivim likovima koji i sami sjede u sedlu, maglica nad poljima, topot, lavež, pucanj, adrenalin. Bilo bi nezgodno da me ovaj vikend baš netko pozvao u lov na lisice, jer nemam spremnu opremu. Vidiš ti to...uvijek ispadne nekako kao da bi ipak trebala biti spremna za takve situacije. Dobro, 'ajde barem dobro pucam iz vatrenog oružja...
Zadnji put kad sam promislila da bi plaćeni sati jahanja bili isplativi, bilo je kada sam planirala s Mužem ići u jednu orijentalnu zemlju, pa sam 'skontala' da bi osnove jahanja pripomogle u situaciji ako me otme kakav zgodan beduin, pa da ne stojim u sedlu kao 'drvena Marija'. A, sada i taj lov na lisice...
Jackie je obožavala odlaziti u lov na lisice. Eto, nije ni meni mrzak.
Razmišljam o nabavci potrebne odjeće, pa neka ona meni visi u ormaru, nije na odmet...a, do tada, uz mog konja mogu biti raznovrsno odjevena i sve već imam.
FROCK HUNT COAT LADIES BLACK

HUNTING VEST LADIES TATTERSALL
BREECH LDS PLATINUM RJC SAGE
BELT TORY PLAIN 213
LADIES TALL BOOTS
LYCROCHET SSG GLOVE
STOCK TIE PLATINUM PRETIE BLK
RIDING HELMET

BOBBY'S LIGHT BROWN BREASTPLATE
Možda se i ovo može pronaći u samoposluzi našeg gradonačelnika, valjalo bi pogledati!

2 komentara:

  1. hahahha....lipo se obučeš ovako i na Rivu....možda uhvatiš kakvu lisicu.Sako imam i to crveni,još mi trebaju jahačke hlače i čizme.....pa možda uleti kakav lisac;)))))
    danijela d

    OdgovoriIzbriši
  2. bogme, skoro... hahahaha:)))

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails