16. 07. 2010.

ljetujete!?!

Nije me bilo. Dulje vremena. Meni se barem tako čini. Kvar laptopa. Dobar kvar. Sada je odstranjen, ali mi je sve potpuno novo i ništa poznato na tom istom laptopu, u tolikoj mjeri da mi se čini kako imam u ruci neki sasvim drukčiji instrument. Glupo.
Jasno da svi ljetujete ili se barem spremate na odmor. Ja sam u gradu. Još. Imala sam dva izleta izvan asfalta doduše, ali vidi me sad...! I to što je nekih 39 C čini me dodatno snerviranom. Susjedin pas na prozoru, koji je jedva živ, gleda tužnije od mene. Barem netko. Nekoliko dana nosim ljetnu frizuru, strašno mi se sviđa, a kako se čini i ostalima. Susjedni pas je, čini mi se 'beagle', ja sam onda, s ovakvom kosom, križanka afganistanskog hrta i Kim Basinger.
Utješno mi je gledati susjednog psa, iako me vlasnica ne voli. Gospođa iz susjedne kuće sve zna o meni, uredno prati kada izlazim, s kim i u kakvom izdanju, a informacije dopuni preko osoba koje me nešto bolje poznaju. Volim te znatiželjne ljude, volim kad me prate i mjerkaju, komentiraju, kritiziraju, bave se mnome. Osjećam se važno. Oduvijek su se ljudi bavili mojim životom, čak su davili moju djecu u školi, ne bi li izvukli kakvu informaciju o možebitnoj promjeni na pomolu. Ljudima tuđi život uvijek izgleda zanimljiviji od vlastitog, pa prate sudbine iz susjedstva, koje nadopune svojim viđenjem i nastane 'sapunica'. Jeftina zabava, interesantan hobi koji potiče krativnost.
Pas nestao s prozora, jer žeže sunce, valjda. Vrijeme je da se rashladim ledenom limunadom. Treba imati umijeće preživljavanja, kod ovakvih okolnosti. Neka i mene netko makne s prozora...
Nedostajao mi je moj blog.

2 komentara:

  1. I meni je nedostajao tvoj blog, odnosno tvoja rijec. Pametna, smisljena, a opet spontana. Umjerena, a onda odjednom neka neocekivana doza humora, provokacije,strasti,ponekad sarkazma.
    Inspirativna. "dREAmy" i REAlna.
    --- ---

    OdgovoriIzbriši
  2. hvala. hvala. hvala. :)))))))))))))))))

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails