08. 05. 2013.

Uz jučerašnji post: Poštovani publikume!



Da demantiram grupaciju koja misli da isključivo zagovaram onu 
"ma, ko more platit dobar pjat paštafažola",

za one koji ne znaju da mi je dobro poznat 
raskošan gurmanski, 
odnosno hednostički život 
na svjetskim lokacijama, koji sam imala priliku voditi,

za one kojima su nepoznate moje vrhunske kulinarske sposobnosti,

za one koji misle da ne znam osjećaj kad nepce slavi 
taj neviđen zalogajčić zlata vrijedan,

za one koji su se greškom pronašli grubo spomenutima 
jer nisu u prvi mah shvatili da 
ne kritiziram, ne zagovaram i ne prezirem ništa,
samo sam znatiželjna kad će postojeći trend, 
tako isključivo prihvaćen na ovim prostorima... dosaditi,

evo nekoliko mojih vizualnih 
restoranskih sjećanja 
iz samo jednog od gradova 
u kojima sam osobno uživala,

onako... kao intermezzo.










(if you have any questions about these restaurants, please email me)

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails