16. 05. 2013.

Grupni ženski odlazak na zahod


via Farzana Wahidy

Ah, taj fini ženski svijet.
Međusobna solidarnost, kad zavist odsustvuje.
Razumijevanje i povezanost bez premca, kad ljubomora izostane.
Različitost od muškog svijeta, (bez kojega teško živjeti mogu).
Postoje međutim i neke ekskluzivnosti
u tom ženskom svijetu,
za koje ne postoji suvislo objašnjenj
i koje ne razumiju ni sve stanovnice Venere.
Nedavno sam komunicirala
s jednom inteligentnom i nadasve zanimljivom 
Gospođom 
koja živi u Egzotičnoj zemlji
i ona me podsjetila na taj fenomen.
S tim sam se fenomenom 
ja susrela u školskim danima.
I u Egzotičnoj zemlji se on provodi.
Što bi značilo da postoji u mnogim kulturama,
čak i u onim naprednijim.
Radi se o odlasku na 'pudranje nosa',
ali - u skupinama.
Jasno, govorim o javnim mjestima, 
najčešće restoranima.
Intenziviranije se javlja 
kada se dame nalaze 
u miješanom društvu.
Razmišljala sam o tome...
Lako je bilo razumjeti da smo 
u školama 
to često radile, 
jer su zahodi bili poludemolirani
i netko je uvijek trebao 'čuvati stražu',
dok se druga nalazila unutra.
Čak smo odmah po dvije pitale učitelje 
 dozvolu odlaska na to mjesto 
gdje carevi idu sami, 
a mi carice, u društvu, očito...
Nerazriješen je taj fenomen među 
odraslim ženama.
Čim jedna diskretno odmakne sjedalicu,
uz tihu ispriku zbog ustajanja,
gotovo je sigurno da će taj isti potez 
napraviti jedna do dvije ženske duše 
koje su se našle za istim stolom.
Njihova gesta varira 
od diskretnog pridruživanja,
do onog, glasnog :"Čekaj me, idem i ja!"
Ovisno o vrsti društva s kojim ste 
zateknuti tog trena.
Postoji i postotak onih 
koje ne ustaju, 
prije nego se došaptavajući dogovore 
"treba li ti na wc, hajdemo zajedno?"

Jel' ovde riječ o vlastitim nesigurnostima,
pa im je neugodno samostalno marširati 
kroz poglede restoranskih gostiju, 
trodimenzionalno se izlažući 
svim prisutnim očima
ili se boje da same ne mogu pronaći put 
do željenih prostorija..!?

Je li to neka vrsta 'spasonosne pauze' 
od 'dosadnih muških' 
u svijetu onih koji se NAJvole dijeliti 
na 'muške i ženske razgovore',
što je još uvijek, 
začuđujuće dosta zastupljeno!?!

Radi li se možda, o potrebi 
da međusobno 
provjere svoj izgled
ili dodatno prokomentiraju prisutne za stolom
ili o kojoj je tajni tu uopće riječ..!?!

Odgovor nemam.

A, doživjela sam ovu vrstu 
grupiranja
 nebrojeno puta,
koje mi je bilo bedasto, 
al' na koje se navikneš,
kao i na niz drugih 
neobičnosti 
iz života.

(Ama baš nikada nisam vidjela da muškarci traže društvo da posjete pisoar.)

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails