06. 05. 2013.

4.svibanj 2013.


Prekjučer sirene nisu tulile 
ono u 15:05,
nego u 12:00.
Jer ovdje subotom 
zavija 'zračna opasnost' 
označavajući podne.
Od te bedastoće, 
svaki put mi srce zastane, 
a svaki drugi put imam poriv 
baciti sebe u zaklon.
A ono u 15:05 
ne sjećam se 
koje je godine iščezlo.
Bila sam dosta smušena 
još od dva dana ranije 
kada je Sin proglašen 
za najboljeg studenta financija 
na svom Univerzitetu.
Na vlastitom sam kontinentu 
48 sati plakala 
s malim pauzama,
od sreće, ponosa, ushita, dragosti, ljubavi.
Na dan sirena, 
raznovrsnost je, međutim
 dosegla svoj zamah.
Trepereći sva iznutra,
ipak sam ispekla 
rođendansku tortu,
nekadašnjem mužu
i bila vrlo zadovoljna 
što pamtim 
kakvu tortu voli 
taj moj 
Drugi muž.
Ovog je puta zgodno oženio ženu 
koja je rođena isti dan,
te ne može zaboraviti 
bitan rođendan najdraže mu,
a i jednim udarcem 
ubiju dvije muhe.
Tako da sam pravila - tortu za dvoje.
Rado sam pripremala to iznenađenje,
jer su oni,
protivno društvenim uvriježenostima,
onaj dragi ogranak familije.
Dok sam mutila jaja,
morala sam se jako truditi  
da budem prisebna,
da ne pogriješim
 u količini sastojaka,
jer, istodobno na onom kontinentu 
gdje Sin niže uspjehe,
odvijao se 
veliki dan.
Značajan dan kojemu smo familjarno
 samo virtualno pridonosili.
I to nas je ubilo.
Me je ubilo.
Sin je imao promociju,
špalir, himnu, istupanje na binu, bacanje kape u zrak 
i proživljavao je svoj američki film uživo sam,
a ja sam mutila jaja 
na pogrešnom kontinentu.
Ničija greška.
Scenarij koji moje srce nije moglo podnijeti.
A moralo je.
Pravila sam se ležerna,
dok sam Prvorođenoj
pomagala da se spremi 
za razvikanu kostimiranu proslavu 
prijateljevog joj rođendana. 
Hinila sam dobro raspoloženje,
dok se dekorirana torta rashlađivala,
a Kćerina kosa grijala i uvijala 
pod mojim virtuoznim 
figarovskim potezima.
Mene nije bilo nigdje, zapravo...
Jedan dio mene ženski je uživao
 u stvaranju Marie Antoinette,
drugi dio mene drhturio je od ganuća 
na drugom kraju svijeta.
Jer ja sam bila tamo,
u publici, 
u šeširu s velikim obodom,
glasna, najglasnija od svekolike rodbine 
koja se okupila, u stotinama.
S najvećim srcem.
Najžešćim emocijama.
Bez zastave,
ali sa sportskim bodrenjem,
koje se pomalo grubo kosilo 
sa crno prelakiranim 
elegantnim 
slamnatim obodom
i čipkastim rupčićem 
u desnoj ruci.
Ali, neka sam bila čudo,
imam razlog biti najglasnija...
Preplavljena nevjerojatno jakim emocijama,
vozila sam na svom kontinentu
pod teškim olujnim nebom,
raskošnu Marie Antoinette 
na čije sam zlatno krilo 
naslonila tešku tortu.
Iznenadile smo slavljenike.
Odvezle se na adresu kostimirane zabave.
Primala sam američke slike.
Srce je lupalo u grlu.
A ja sam se emotivno iscrpila.
Sasvim.
Bez ostatka.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails