01. 05. 2013.

Prešaltavanje radi snova

Cijeli dan jasno osjećam Praznik rada.
Iako nemam ni dana radnog staža, niti ću ga imati.
Obilježila sam dostojno praznik,
skuhala, ispekla, umijesila, počastila 
i uveselila 
drage usamljene osobe 
najbližeg srodstva.
Drugi sam dio dana radila fizički ka' pas,
s kvalitetnim privatnim objašnjenjem za to.
Cijeli cjelcati dan imala sam misao vodilju 
kao inspirativnu energiju 
koja me pokretala...
sve do večeri.
Onda je netko tako jednostavno 
polio kablom hladne vode 
tu misao vodilju.
Ugasila se, uz šištanje u kojemu su 
nestvarno iščezle moje nade
i ostala sam sjediti 
kao pokisla kokoš.
Em zbog one vode,
em zbog prizora koke 
koja bedasto nabada dvorištem 
u potrazi za zrnom kojeg 
nekako nema.
S dolaskom noći i izlaskom na balkon,
spasonosno me rabzistrio divan zrak
i sjetih se, 
u zdravstvene svrhe,
 utonuti u suprotnost današnjem danu.
Odvežem maramu s glave, 
maknem karanfil iz zapučka,
operem ruke običnim sapunom sve do laktova,
zatvorim sve novine, 
ugasim televiziju
i u mislima 
nabacim nisku bisera do pupka,
nojevo perje, 
sandalice od ripsa,
prihvatim tanahnu čašu šampanjca
i bacim se Gatsbyu u naručaj,
pa nek' me voli... on!
Nadam se da ću večeras puno kvalitetnije spavati.
(via google images)

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails