01. 08. 2012.

zamislimo da je jesen



pa ispecimo prhku štrudlicu, mmmh...
Za prvu koru potrebno je:
2 šalice glatkog brašna (šalice od 2 dl)
200 g masla
2 žlice kristal šećera
6-8 žlica hladne vode
Ako baš volite cimet dodajte i u tijesto jednu žlicu.
Nadjev:
Domaći pekmez od marelica
Cimet
Po vrhu posuti:
Kristal šećerom i scimetom
Priprema:
Maslo i brašno istučemo dok ne dobijemo pjenastu smjesu.
Dodamo vodu i umijesimo rukama glatko tijesto.
Podijelimo ga na 2 ili 3 dijela,
ovisi koliko štrudlica želite,
odnosno koju veličinu želite.
Na papiru za pečenje razvaljamo pravokutnik.
Premažemo ga pekmezom od marelica, ne štedeći.
POlako i uz pomoć papira za pečenje,
savijamo i s jedne i s druge strane.
Štrudlice se peku cca 20 minuta.
Još vruće pospemo cimetom i šećerom.
Okusite novosadsku jesen,
praveći se da nije prevruć kolovoz,
makar jedno popodne...
uz ovaj primamljivi recept s jednog dobrog bloga  

Broj komentara: 8:

  1. Sjajno izgleda!Bas bi mi prijalo malo rashladjenja!

    OdgovoriIzbriši
  2. Uh, svima bi nam pasalo malko rashlađenog zraka...malo jesenjeg ugođaja, kao predah od ovog rastapanja:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Mada mi je jesen definitvno najdrazi stadjun, jos mi je pinkicu rano za te misli. Svejedno sam napasla oci strudlicom, i obecavam sebi da cu je ispeci u prvim jesenjim danima, ne jos, ne na plus 40 ( u hladu).
    Valjda par dana pred put ka Jugu, puklo me lito u svih sesnajst! Ljetne haljinice, japanke, novi kupaci kostim, slamnati sesiric, hladna margarita, vecernje gradele, pitari s djiranima, mintom, bosiljkom, ruzmarinom, stabalce smokve, mokra kosa, zujanje plafonskog ventilatora, prijenosi s ljetnih Olimpijskih igara. U susjedstvu nadjena sunbrela, isprana jutros najranije, pod mlazom ledene vode iz gume, razapeta preko cijele terace poput jarbola, cini ugodnu ljetnu hladovinu, ispod koje, u svilenom kombinetu, jedva cekam popit sutrasnju prvu jutarnju kavu. Prija mi, prija mi lito.

    OdgovoriIzbriši
  4. Mmmmh..štrudlica s marmeladom od marelica, rastu mi zazubice samo dok to izgovorim i zamislim a kamoli još da tako nešto namirišim. Gledati ne smijem, nikako!...Verica ima odlične recepte..

    OdgovoriIzbriši
  5. Draga Sanda, Vjerojatno odgovor leži u PREvrelom ljetu s nenormalnim temperaturama, koje već odaaaavno traje (meni). A, čujem i kod drugih... No, i PMS je. Sve skupa, rezultiralo je predahom koji miriše na jesen.
    Savršeno mi je pročitati kako guštatš u ljetnom kombinetu, obožavam!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ah, Nado, tamo su divni recepti, da! Ali ova me štrudila baš ono.....kao i tebe, mljac!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. jucer u zraku osjetih miris cimeta, pa rekoh susetacu - ima nesto utjesno u jeseni, zar ne?
    uz dorucak bih rado ovako nesto bilo jesen il ljeto....

    OdgovoriIzbriši
  8. Utješno. Milo. Lijepo. I ja bih rado mirisnu štrudlu...volim miris cimeta. Dobar dan, Lusitania! Nadam se da si dobro.

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails