22. 08. 2012.

buđenje s osmijehom


Možda biste se htjeli probuditi uz određenu osobu,
a budite se uz neku posve drugu.
Možda biste htjeli ugledati nečije oči,
a ni žive duše u blizini.
Možda biste se htjeli probuditi sa smješkom,
a vlastito vas lice ne sluša.
Možda u prvi mah osjetite koliko se želite radovati,
a onda vas grč u želucu podsjeti na probleme.
Možda biste htjeli da je oblačan i prohladan dan,
a sunce nadmašilo pustinjsko.
Možda biste htjeli obrnuto...
Najvažnije je da ste se probudili!
Zanemarite lice koje vam se nije svidjelo po buđenju,
otvorite TV i ugledat ćete već nečije oči - namignite im,
nasmijte se sebi u ogledalu,
rastegnite se dobro da popusti grč u želucu,
stavite sunčane naočale
i glasno sebi pustite muziku koja tog trena najviše paše!
Želi vam dobar, obećavajući dan, 
ugodnu srijedu.
Stunning Tower Bridge at sunrise
via google images

Broj komentara: 14:

  1. Daniela Dvornik: dobro jutro ♥... protegla se, stavila naočale da bolje vidin lice pored sebe, nabacila osmijeh, radujen se marendi.... konačno se razbudila :D:D:D

    OdgovoriIzbriši
  2. Pridodajem ti moj osmijeh, da ti bude još bolji dan, draga DD!

    OdgovoriIzbriši
  3. Nesretna sugrađanka8/22/2012 09:34:00 AM

    Kakvo predivno buđenje, Rea. Zahvalna sam ti na ovom. Dobro ti jutro, lipotice moja!

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala. Pokušaj promijeniti status, koliko god je u tvojoj moći. Nekad je to lakše uraditi, nego mislimo!

    OdgovoriIzbriši
  5. P.S. Nesretna sugrađanko... žao mi je kada to čujem. Nadam se da nije TOLIKO loše. Sada idem po nekoga tko je upravo primio kemoterapiju, odvesti ga doma. To je loše. Ostalo se sve dade nekako umješnije preživjeti:) Glavu gore!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ovo nije za pisanje kao post, ali u nadi da će me pročitati Nesretna koja je ostavila komentar i ostali koji se žale na trivijalnije scenarije od scenarija koji se ne može NIKAKO popraviti:

    Bila sam po tatu, koji je bio u dnevnoj bolnici, kamo je danas jedvice došao po kemoterapiju. To je ogromna prostorija pri hematologiji. Pustilo me unutra da mu pomognem. U prostoriji leže ljudi prikačeni na stravično jaki lijek koji im produljuje život. Žene, muškarci, mladi, stari. Svakoga od njih bi bila zagrlila ponaosob i poljubila, stisnula ruku, dala im vlastite snage.
    Kad sam oca pripremila na odlazak, pozdravila sam te ljude koji bi se svi smjesta bili mijenjali za bilo koji drugi scenarij, koliko god se nama činio loš u trenutku...
    Izlazeći na slobodu, na sunce, van te sobe, ispratile su me sve te tužne oči koje su me s divljenjem gledale što sam - zdrava!!!

    Život je lijep, kakav god bio da bio.
    Nemojmo ga ogovarati, volimo ga.
    Dobar je, odličan je baš takav kakav nam je dan!

    OdgovoriIzbriši
  7. Uvijek citam komentare ispod tvojih blogova,vjerovatno kao produzenje gutsa.
    Ganula si me ovim sto si napisala Nesretnoj Sugradanki.Puno si me ganula. I posramila! Bravo Rea moja!!

    OdgovoriIzbriši
  8. Predvino još jednom! Svaki dan mi uljepšate.

    Hvala.

    Vesna

    OdgovoriIzbriši
  9. http://www.youtube.com/watch?v=Gqi8ldkSQZA

    OdgovoriIzbriši
  10. A ray of light, love and hope in the world of sorrow. Thank you.

    OdgovoriIzbriši
  11. Jos jucer sam ti htjela ovo komentirati. Savrsensto, ukupno!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails