30. 08. 2012.

'opala Đilda!


Ja sam rođena u četvrtak.
Volim oduvijek taj dan.
Sviđa mi se i izgovaranje te riječi, 
puna su je usta, 
kotrlja se preko jezika.
I nekako sam najbudnija taj dan.
OK, malo sam bolesna... još.
Nadam se sutra ću biti skoro skroz dobro.
U nekim svojim dnevnim naporima, 
odem tako s lavorom oprane, mirišljave, bijele robe 
prema 'tiramoli' iznad dvorišne strane.
 
Raskrilim 'škure', 
okupa me nemilosrdno sunce, 
obasja me kao reflektor na pozornici, 
obasja me poput dive,
toliko da... zastenem zadivljena, 
nimalo uobičajeno.
Istovremeno začujem 
ostale zvukove vanjskog svijeta, 
od cvrčaka do nekog razgovora dvoje u prolazu
na uzbrdici postrance.
Intuitivno svjesna 
da me očekuje 
poruka, 
spoznaja, 
ideja, 
misao, 
nastavim 'lipo, šesno i grupirano' vješati rublje,
pa tek onda se oslonim o prozor, 
zabacim glavu sa svom kosom duljine metra 
i namignem nebu plavom kao različak, 
zahvalna na opomeni 
"nemoj propustiti život, u međuvremenu obavljanja manje lijepih stvari, jer vrijedi, doista vrijedi!"
via lovesomesugar

Broj komentara: 11:

  1. Daniela K. Fulgosi: Što volim reč ŠESNO.....

    OdgovoriIzbriši
  2. Ha ha, da, puno toga kaže!

    OdgovoriIzbriši
  3. Daniela K. Fulgosi: Ne kapiram baš šta ona znači, samo naslućujem, ali zvuči super. Kao i naše bre. Niko ne zna da ti kaže šta je to..... Kao neki pojačivač svake druge reči uz nju.....

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovisno o kontekstu, može značiti lijepo/uredno/kako treba/bez mane/pravilno/pristojno!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ha,ha, ha, e , upravo tako, lipo, sesno i grupirano susilo. Bicve s bicvama, mudante s mudantama, onda donje majice, naravno po velicini, pa tek onda sugamani, ahahhaha, sve kako bog ( i gospodja Majka) zapovida!

    OdgovoriIzbriši
  6. Jel'da nisi iznenadjena da smo izabrale bas cetvrtak, dan s tv-om i vrt-om, za dan rodjenja?

    OdgovoriIzbriši
  7. Sanda moja...jer, nije lipo vidit kad je nešesno obišeno na sušilu:))) Valjda, ono, ako ko baci pogled, odma se vidi da je žena 'neuredna'. Da bude kako Bog zapovida, e!

    Niamlo nisam iznenađena, ali stvarno nisam!!! Drugačije i ne bi moglo! Praskavi ČETVRTAK je jedini bio odgovarajući za nas:)))

    OdgovoriIzbriši
  8. Vise me ne bi trebalo cuditi, stoga ti se sa veseljem priduzujem u grupi - rodjeni cetvrtkom! S lakocom te zamislih na prozoru...bila bi mi uzivancija napraviti par cb fotografija, onako sa starinskim stihom!

    OdgovoriIzbriši
  9. Lusitania...ne, nema čuđenja u ovim slučajevima. Da, točno mogu zamisliti te fotke! Savršeno! Naša mašta može svašta, kreativnosti napretek!!!!
    Do Portugala poljubac:)

    OdgovoriIzbriši
  10. Ne, nije lipo vidit, a nije ni prakticno, jer kad kupis robu sa susila, te slazes sta je za peglat, sta nije, uzme manje vrimena ako se sve sesno slozilo dok je roba bila mokra. Osim toga, nered u na susilu, nered u glavi, hahhaha!
    Praskavi cetvrtak i sa Che-om na pocetku.

    OdgovoriIzbriši
  11. Živio Che!

    Istina, to s neredom, jako istina!!!

    Ipak - mi, dalmatinke, prednjačimo...uz sicilijanke i slične kategorije, u toj šesnosti! meni je to divno.

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails