04. 08. 2012.

notte notte

via Pinterest
Sinoć sam se sjetila 
jedne neobične scene iz života, 
od prije skoro 25 godina...
Stajala sam pred umivaonikom, 
čvrsto stežući hladnu keramiku 
i trpeći nesnosne bolove. 
Glasno sam disala, 
iz kose mi je curio znoj u potocima. 
Bila sam sigurna da umirem. 
Bojala sam se pasje onoga što me čekalo. 
Imala sam dvadeset i jednu godinu. 
Kad je postalo gotovo neizdrživo,
kada sam počela predosjećati nesvjesticu, 
a glasanje je postalo jako, 
odlučila sam se 
suočiti sa strahom, 
sa sobom, 
s boli, 
s onim što je neminovno. 
Podigla sam jedvice pogled, lice, glavu 
i pogledala se u vlastite oči, 
u nakrivljenom ogledalu. 
Promatrala sam svoje lice... 
kao na filmu, 
izgledala sam samo kao dobra glumica. 
I nije bilo toliko strašan taj izraz koji je titrao. 
Nije odražavao jednaku količinu boli, 
koju je tijelo trpjelo. 
Bila sam potpuno sama u bolničkoj kupaoni 
i nadala sam se da će mi noge izdržati, 
da neću izgubiti svijest 
i da ću ubrzo moći potražiti nečiju pomoć, 
izvan tih bijelih pločica. 
Tim koncentriranim gledanjem u ogledalo, 
pomalo ekstravagantno 
suočila sam sebe s vlastitom 
užasnutošću. 
I zapravo mi je pomoglo... 
Nisam izgubila svijest. 
Nakon svega deset minuta, 
rodila sam svoje prvo dijete, 
uz strku i uskomešanost osoblja 
koje je tek izranjalo 
odnekuda...
Sjetih se toga jučer i primijenih istu stvar, 
s ogledalom mislim... 
i  van rađaone.
U svom domu. 
Bilo je to instinktivno.
Vratila sam brojčanik na nulu, 
počinjem brojati iznova...
Sada krećem prema svojim odajama, 
zagrliti jastuke 
i utonuti u san, 
toliko potreban...

4 komentara:

  1. Ti si posebna osoba znas to...

    OdgovoriIzbriši
  2. DOJMLJIV NACIN DA SE PREZIVI UZASNUTOST. I TO TREBA ZNATI! KAPA DOLJE ZA OVO:)

    OdgovoriIzbriši
  3. ovo ti je slikovito da se najezis! vidim da si zakljucala salonche. voli te neopisivo tvoja anonimna drugarica jos iz partizanskih dana. hej, cuvaj se lipoto!
    sifra: zavnoh

    OdgovoriIzbriši
  4. Bila si strasno mlada majka.....lajk za post!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails