25. 08. 2012.

Moves Like Rea

Odlučila sam se prepustiti ringišpilu.
Jedino sam to napravila nešto sofisticiranije.
Pa, kad je bal, nek' je maskenbal!
Nije li uvijek potrebno od životno zadanih nam uvjeta napraviti najbolje što možemo!?!
To naročito vrijedi kad su nam jadnički raspoloživi uvjeti.
Eh, tu se tek vidi ko je majstor!!!
Sve ostalo je igrarija.
Kako rekoh 2005. - la vita jnaprosto bella.
Svaki daljnji komentar je suvišan!
via creepinggrapevines

Broj komentara: 5:

  1. Daniela K. Fulgosi: http://www.tumblr.com/tagged/la-dolce-vita?before=1343151457

    OdgovoriIzbriši
  2. Daniela K. Fulgosi: San. Ideja o slatkom životu, raskošna kao glavna glumica..... Ali, ja sam pre Bergmanov i fan i lik :)

    OdgovoriIzbriši
  3. ti si GENIJALNA! ja sam umrla od smijeha na ovo! suuper,ocjena 5. pozz

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovo mi je duhovito do besvijesti:)))) nasmijala sam se,a volim pismu ovu!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails