18. 08. 2012.

Анна Каренина

Picture
Picture
Picture
The film stars Keira Knightley as the title role,
alongside Jude Law, 
Matthew MacFadyen, 
Michelle Dockery and Aron Johnson.
The story sees Anna, a 19th century Russian socialite,
unhappily married to government offical Alexei (Law).
It isn't long before she starts having an affair 
with Count Vronsky (Johnson), 
which causes shockwaves through
high society.
Anna Karenina is released in the UK on 7th September. 
Aaron Johnson in Anna Karenina
Jude Law in Anna Karenina

Broj komentara: 10:

  1. Jedva cekam.....................!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. poslastica! cekam!

    OdgovoriIzbriši
  3. I ja jedva čekam, priznajem.
    Zadnja adaptacija sa Sophie Marceau (http://www.imdb.com/title/tt0118623/) bila me oduševila, ali s čak dva glumca iz najomijenijeg Pride & Prejudice nadmašena je moja strpljivost...
    Pitam se kad će to, doduše, doći kod nas, ali... jednom hoće:)
    Uvijek me oni pametniji-intelektualniji-manje sladunjavi-što li, bespoštedno ogade kad ja iskažem simpatiju prema Karenjini ili Bovaryjevoj, ali to je tako i gotovo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Super je film, mislim da će na zimu kod nas!
    Nesretni(tne) su ti(te) što te bespoštedno ogade:-)
    p.s. meni je i Nora simpa:-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Super je film, mislim da će na zimu kod nas!
    Nesretni(tne) su ti(te) što te bespoštedno ogade:-)
    p.s. meni je i Nora simpa:-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Anonimna osoba8/20/2012 11:29:00 AM

    hvala za info. Oslikali ste sebe komentarima, na najljepši mogući način. Iznimno cijenim vašu osobnost, stil, intelekt.

    poštovanje

    ...

    OdgovoriIzbriši
  7. Anonimna osoba8/20/2012 11:30:00 AM

    Hvala na komplimentima, Anonimna osobo.

    OdgovoriIzbriši
  8. Draga Iva,

    iskritiziran je Tolstoj u usporedbi s Dostojevskim, pa Anna koja ostavlja dijete i ubija se, iskritizirana je Emma Bovary kao razmažena... ovo samo otprilike navodim, jer nije mjesto za duljenje.
    Meni je bilo zanimljivo odslušati zadnji monolog (bukvicu, kritiku, zgražanje) na ovu temu, jer je bio dobro izargumentiran i izložen, dapače odlično!
    Eh, osjetim se onda tada u jednom mikro momentu kao članica široke narodne mase u šeširu s perjem:)
    No, već idućeg trena imam natrag svoj stav, čvrsti.
    'Noru' sam pročitala tek na NAGOVOR sina svog!!!! On me molio da je pročitam, držeći da će mi se svidjeti i tako je i bilo!!!
    Jedva čekam Karenjinu....
    I tebe na gostovanju u našem gradu:)

    OdgovoriIzbriši
  9. "Ljudi mogu preživjeti potrese, epidemije, stravične bolesti i najrazličitije vrste duhovne patnje, ali najbolnija tragedija uvijek je bila, jest i bit će tragedija spavaće sobe". Tolstoj

    OdgovoriIzbriši
  10. Podsjetila si me na priču Pavice (90), koja je tako nesretna živjela i izrodila troje djece. Danas žali što je ostala u braku. Draga, mudra Pavica...

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails