31. 08. 2012.

vjerujem u bajke



















via too cute things

Broj komentara: 11:

  1. Sani Pervan: me too... cute ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. ♥ http://www.youtube.com/watch?v=Oom9_xOxyqU

    OdgovoriIzbriši
  3. PREDIVNE SLIKE I MUZIKA,RASTOPILA SI ME:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasan odabir slicica! Posljednju sam kopirala i spremila u inspirativne portrete.

    OdgovoriIzbriši
  5. Sanda - i nisi uopće iznenađena da me zadnja podsjetila na tebe sa cca70!?! Naravno da nisi!

    OdgovoriIzbriši
  6. ja bih rado glumila zlu kraljicu - iz razloga sto one uvijek imaju bolje oprave od pozitivnih likova!

    OdgovoriIzbriši
  7. Hahahaha, da? Zapravo imaju raskošnije, 'divljije', obično nisu plavuše i imaju zelene oči! Pozitivke su nježne, bljeđe, la, la, la...ali imaju nogicu da cipela savršeno pristaje i prince je nji'ov!
    Smijem se:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja imam plave oci, crnu periku mogu kupit kod kineza, jedino me nogica br.40 malo ometa u bajkovitom izricaju!

    OdgovoriIzbriši
  9. Imaš sve! A, nogica 40 u današnje vrijeme nije problem:))) Princ je deficitarna stavka

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails