24. 08. 2012.

večeras sam službeno šiznula


ovako:

Broj komentara: 8:

  1. kad je prvi put zaurlala na 0:08 umrla sam od smijeha jer te tocno mogu zamislit kako shizis vitlajuci s plavom kosom umisto crne, zesce nego ona!popravila si mi vecer s ovim ritmom, kakva jbn TV!zelim da se dobro ishizis, treba ti znam.
    (PODACI POZNATI U REZIJI)

    OdgovoriIzbriši
  2. Andjelka Marinkovic-Rakin: Ohohoho! Write on time :-)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Martina Feuer de Castro: ja sam na pravom putu....

    OdgovoriIzbriši
  4. Rosa Salvaje: go rea, go!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Narcisa de Kulis: dobro je dok šiziš na ovakvu mjuzu i ovako....

    OdgovoriIzbriši
  6. ovo pari zdravo shizenje:)Ja na poslu:( kiss

    OdgovoriIzbriši
  7. Je. Probaj tako pošiziti, izbacit ćeš cili adrenalin nataložen bogtepitaotkad...
    Skoro pa sam tako da bi morala svratiti na TVOJ posao.
    Dođi skoro do rodne grude!
    kiss

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails