10. 04. 2012.

Život Je Čudo / Life is a Miracle = film


Odličan film.
Odgledala ga bez mrdanja,
komentiranja,
minimalno dišući.
Shvatila to tek poslije kad sam se,
nakon odjavne špice,
trebala pokrenut...
ukočena.

Broj komentara: 17:

  1. Daniela Figlia: Ume Kusturica da usisa. Meni je OTAC NA....... omiljeni, uvek me začara.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja sam, bogme, inpresionirana ovim djelom!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Daniela Figlia: Slavka mnogo volim. Takav raspon finih sredstava, osećanja, gestova, obožavam ga.

    OdgovoriIzbriši
  4. Da. Slažem se. Ma, nevjerojatno...sve...dobro​!

    OdgovoriIzbriši
  5. Narcisa de Kulis: ja sam taj film odgledala nekoliko puta i nikad nije dosadan.Sve u njemu napravljeno predobro, od slike, režije, radnje,detalja,glumaca,pri​če ..stvrano mu treba skinuti kapu.

    OdgovoriIzbriši
  6. Narcisa de Kulis: nakon ispraznih copy-paste američkih filmova,ovo dođe kao neka bajka na balkanski način;)))

    OdgovoriIzbriši
  7. Silvana Tvrdic: Suncani, lijepi Salone, rado cu ga pogledat..

    OdgovoriIzbriši
  8. Goga Selanec Barbieri: pa ti si cijeli film stavila u salon! super si. (gedala. bas kusturovski film;-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Goga Selanec Barbieri: kusturicanski. kusturicni. ???

    OdgovoriIzbriši
  10. nisam puno njgeovih filmova odgledala, zapravo. niti sam se opterecivala sto je njegov. sto nije super film!?! da, cijeli je u salonu...ono, ako netko nema sto raditi veceras......

    OdgovoriIzbriši
  11. Sanda Matosic: Pogledala sam ga sinoc, po tvojoj preporuci. Like.

    OdgovoriIzbriši
  12. Smišan mi je bio komentar Silvane T. na FB wallu Narcise "film se DAJE u Reinom slaonu", kao da sam kino - smijala sam se:)))

    OdgovoriIzbriši
  13. Silvana Tvrdic: nisam ga jos uspila pogledat...ali izvrsna ideja...objavljuj i druge!!! kao da ga skupa gledamo :)))

    OdgovoriIzbriši
  14. Nadam se da cu pronaci cijele i zanimljive koje mogu preporuciti:)))

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails