18. 04. 2012.

preporuka - knjiga


Camilla Läckberg
najprofitabilniji je švedski pisac svih vremena.
Oduševit ćete se ovom knjigom.
I ne samo zbog toga što su nordijski krimići u modi!!!

Broj komentara: 14:

  1. Rosana Vasiljevic: ajme zenska super pise,citala san "the hidden child",narucit cu i ovu

    OdgovoriIzbriši
  2. Volim kad mogu preporukom uveseliti nekoga:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Pridruzujem se preporuci, izvrsna knjiga. Dobar ukus Blogerice!

    OdgovoriIzbriši
  4. Svidio mi se tvoj izbor knjiga. Pratim blog. Nadam se da si i ti dobro nakon svega. Mogu samo nagadati... Molim te, budi sretna kako god znades i umijes! (Radost na blogu nije odraz pravog stanja uvijek - jasno mi je to)

    Moram ostati anoniman

    OdgovoriIzbriši
  5. Osobi koja 'mora ostati anonimna':
    meni je žao što je puno njih kojima je anonimno lakše, zgodnije, draže komentirati, ali šta se tu može...
    Hvala na dobrim željama.
    I na praćenju bloga.
    Živa sam... i to je najvažnije.
    Rea

    OdgovoriIzbriši
  6. Silvana Tvrdic: procitala sam joj sve tri knjige..jedva cekam novu...

    OdgovoriIzbriši
  7. Narcisa de Kulis: ovo ide u ljetno štivo;)))

    OdgovoriIzbriši
  8. Silvana Tvrdic: pocni od prve jer su povezane..lagane, ritam, zabavne..

    OdgovoriIzbriši
  9. Rosana Vasiljevic: silvana,jesi mozda zamjenila autoricu sa nekim drugim???Camilla Lackberg ima puno vise od 3 stampane knjige i nema bas neke povezanosti,recimo "hidden child" je knjiga sama za sebe............jesi sigurna da ne mislis na onu swedsku trojku :the girl with the dragon tattoo???

    OdgovoriIzbriši
  10. Silvana Tvrdic: Tri knjige (the girl with dragon tattoo itd) je bio Stieg Larsson.. Sigurna sam za Camillu..ovde su izasle tri knjige i osobne price glavnih junaka su poprilicno povezane. Zbog toga sam naglasila da ih je bolje citat od prve..... Citala sam ih prosle godine..i zabavila se

    OdgovoriIzbriši
  11. Rosana Vasiljevic: a znan ko je autor "girl with the tatto" nego san mislila da si se zbunila,nisan cula za camilinu trojku ali cu obavezno proguglat i kupit jer mi je bas lipo legla,bas je volin.......a ti ne citaj vise nego pocmi kuvat i cistit,i organiziraj da negdi spavas na par dana jer ne volin ja kad mi se svit okolo muva po stanu dok ja spavan

    OdgovoriIzbriši
  12. Silvana Tvrdic: budi bez brige, cim stignes, ja odo...hahhaaaa....

    OdgovoriIzbriši
  13. ajde, riješile ste nesporazum - mislimo na 'pravu' spisateljicu!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails