03. 04. 2012.

promjenjivo


U ovom dijelu svijeta
gdje obitavam ja
ljudi su neobično osjetljivi
na vremenske prilike.
Doista se ne radi o prozirnom izgovoru.
Članovi te grupacije su
razdražljivi,
neraspoloženi,
polubolesni
i nepsosobni za
adekvatno reagiranje i djelovanje.
Svima koji pripadaju ovoj skupini,
želim pripomenuti da će
i ovo stanje uma
proći s prvom promjenom
vjetra.
Do tada, nastojte bližnjima svojima
nanijeti što manje štete.
Da vam poslije ne bude žao.

source: mindsaflame

Broj komentara: 13:

  1. Dijana Ciclone: Nije uzela lijek, a okrice na jugo!

    OdgovoriIzbriši
  2. Dijana Ciclone: U statutu starog splita ili dubrovnika(ne sicanse vise) juzina je bila olakotna okolnost kod ubojstva!

    OdgovoriIzbriši
  3. Da, znam, ja sam - pravnica:)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Dijana Ciclone: Bravo! Sjedi 5!

    OdgovoriIzbriši
  5. Dijana Ciclone: Brother in arms;-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Otkad nisam čula Josipinu pjesmu! Genijalno pristaje uz ovaj blog. Sviđa mi se sve. Pozdrav!
    Andrea

    OdgovoriIzbriši
  7. Daniela Figlia: ‎+ pun mesec prekosutra.

    OdgovoriIzbriši
  8. Daniela Figlia: Ustajem noću jedno 5 puta (a i inače sam nikav spavač), no nije razlog za urnisanje okoline, ja se povučem.....

    OdgovoriIzbriši
  9. Daniela Figlia: Ofcourse.

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails